Velkommen til nettmøte tirsdag 6 juni kl 19 - 21

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tinesu

Andre møte med forumet
Hei, jeg heter Tine Sundfør er 42, år gammel og to-barns-mor.
Jeg er utdannet klinisk ernæringsfysiolog/ Cand Scient i ernæring fra Det Medisinske fakultet, Universitetet i Oslo.

Jeg opplever at mange syns det er vanskelig å spise sunt og at de blir veldig forvirret i jungelen av motstridende informasjon. Det forstår jeg godt! Men det er egentlig ikke så vanskelig; små endringer kan gjøre stor forskjell, og sunnhet og nytelse kan kombineres. Jeg er selv utrolig glad i mat og bruker ganske mye tid på kjøkkenet. Dersom du har noe du lurer på i forhold til mat, ernæring og helse, så svarer jeg deg mer enn gjerne.

Akkurat nå jobber jeg med forskning og er doktorgradsstipendiat på Oslo Universitetssykehus, Ullevål. Jeg har tidligere jobbet mange år med pasienter med ernæringsrelaterte sykdommer både på sykehus og i primærhelsetjenesten. Ved siden av holder jeg masse foredrag for både helsepersonell, idrettsutøvere og «mannen i gata» og gjør mange saker i samarbeid med media blant annet på God Morgen Norge TV2 og i Puls og fbi på Nrk.

Tirsdag 6 juni kl 19 til 21 stiller jeg til nettmøtet her på Babyverden. Du kan spørre meg om alt du lurer på om sunn mat i hverdagen, både for gravide, prøvere og til barn. Lag din egen tråd inne i dette rommet, så får du ett personlig svar fra meg. Jeg ser frem til å høre fra akkurat deg :)

Hilsen Tine,

 
Last edited:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp