Velkommen til nettmøte med Komplett Apotek torsdag 7 desember kl. 13-15

Ikke i bruk

Forumet er livet
thumbnail_kapotek_babyverden_nettmote_q3_2017_980x300.jpg
"Hei alle sammen!

Jeg heter Inger Marie har 11 års erfaring fra apotek og jobber nå som apotektekniker for Komplett Apotek. På Komplett Apotek er vi flere farmasøyter og apotekteknikere som har bred erfaring og god kompetanse innen området «foreldre og barn» og kan dermed bistå med råd og veiledning til det du måtte lure på.

Torsdag 7. desember kl 13-15 skal vi igjen ha ett nettmøte her på forumet.

Denne gangen tar vi for oss det litt "skumle" temaet urinlekkasje! Dette er noe mange synes er vanskelig og flaut å snakke om, men som veldig mange av oss opplever. For oss på apotek er dette helt naturlig å snakke om og vi ønsker at dette skal bli mer naturlig for andre også. Det er selvfølgelig lov å spørre om alt annet du måtte lure på også.

Send gjerne inn spørsmålene du har allerede nå. Jeg gleder meg til nytt nettmøte med dere!"

Klikk her for å legge inn spørsmål til nettmøte. Du kan spørre om andre ting enn urinlekkasje også! :)

(Om du ønsker å stille ett spørsmål, men helst vil være anonym, så kan du sende en pm til meg, Tamara, med spørsmålet du vil legge inn, så ordner jeg det for deg ;)
 
Back
Topp