Velkommen til meg!

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Hei alle sammen!

Jeg og mannen har fått vite idag at han har mindre supersvømmere enn normalt, og derfor så skal vi nå igang med prøverørsbehandling! Starter på spray 3/12 så jeg håper og krysser fingrene for at det kan klaffe for oss på første forsøk.
Fikk høre at sjangsene var gode, men det kunne hende det måtte flere forsøk til, så da lurer jeg på om noen har noen erfaringer og dele med seg? :-)

Hei alle sammen!

Jeg og mannen har fått vite idag at han har mindre supersvømmere enn normalt, og derfor så skal vi nå igang med prøverørsbehandling! Starter på spray 3/12 så jeg håper og krysser fingrene for at det kan klaffe for oss på første forsøk.
Fikk høre at sjangsene var gode, men det kunne hende det måtte flere forsøk til, så da lurer jeg på om noen har noen erfaringer og dele med seg? :-)

Jeg har :) Vi fikk den samme beskjeden for snart 3 år siden. Med meg er alt fint, jeg har også en fra tidligere forhold.

Vi ble gravide på første forsøk og fikk ei jente i starten av 2015.

Begynte med søskenforsøk i februar. Ble gravid på første innsett, men mistet i uke 10. Ble også gravid på første fryseforsøk, men hadde en kjemisk. Andre fryseforsøk ble jeg ikke gravid, men det egget hadde mistet litt celler osv så det var ikke helt optimalt. Nå er vi i gang med nytt fersk forsøk. Søskenforsøk har altså vært litt vanskeligere enn førstemann :P

Velkommen hit :)

Statistikken sier at det er størst sjanse på første forsøket, men mange trenger jo flere.
Selv er jeg på første forsøk men tredje innsett, håper på klaff nå :)

Får håpe dere ikke trenger drøssevis med forsøk, for det er en tung prosess :)
Lykke til!

Tre forsøk måtte til hos meg :-)

Velkommen hit og lykke til! Jeg har blitt gravid ved de to innsettene jeg har hatt, men desverre endte det i kjemisk og i MA. I mellomtiden har jeg hatt et avbrutt forsøk. Håper på å bli gravid på tredje forsøk nå :) mange klarer det på første forsøk, håper det samme skjer for deg! :)

Tusen takk for så mange lykkeønskninger! Det blir en spennende tid i møte vi har :-)

Back
Topp