Velkommen til mamma verden....

Snupimamma

Elsker forumet
er det ikke herlig jenter.. nå kan vi kose oss sammen her og dele erfaringer... jeg torkoser meg som mamma.. hva med dere...??? kjempe stolt av lillepus....

Jo,det er deilig å ha vår lille prinsesse ute,endelig!!! Rett og slett så mye at jeg nesten glemmer bv.... Blir ikke like mye som før nei.... 

Koser meg masse om dagene med Ayla Emine..[:)] 
Hun er så snill og god at jeg får ikke sett meg ferdig på henne om dagene..
Og når hun sover,så går jeg nesten bare  å venter på at hun skal våkne igjen, så jeg får kost litt med henne..

kjempedeilig, koser oss masse. Jeg er nesten ikke kommet over at det ble en gutt, er så uvant når du har tre jenter fra før og så plutselig er gutten her....he he

Koser oss kjempemye med Julie[:)] 
Ligger her nå og kikker på henne mens hun sover. Hun er bare så herlig

åååh... Jeg gleder meg sånn til å kose meg med snuppa jeg også!! :) Be for meg og at hun kommer snart, da!! [:D] hehe..

ORIGINAL: barehege

åååh... Jeg gleder meg sånn til å kose meg med snuppa jeg også!! :) Be for meg og at hun kommer snart, da!! [:D] hehe..

skal krysse alt jeg har for at du skal føde snart.. off må være så slitsomt for dere som ikke har føda enda.. begynner sikkert å bli tunkt nå...

ORIGINAL: Ju9ta

Koser meg masse om dagene med Ayla Emine..[:)] 
Hun er så snill og god at jeg får ikke sett meg ferdig på henne om dagene..
Og når hun sover,så går jeg nesten bare  å venter på at hun skal våkne igjen, så jeg får kost litt med henne..

Kjenner igjen det der... Går bort og kikker på ham i vogna annenhvert minutt og bare gleder meg til han åpner de nydelige øynene sine! I morra håper jeg på å få kjøpt et sånt babyalbum så jeg kan begynne å sette inn bildene fra den første uka og alt annet småtteri som skal inni der. Er så stolt at det gjør vondt! 

Back
Topp