Wow du har virkelig stått påNå har jeg passert 50 post, på et døgnså nå er det bare å vente en mnd, så er jeg klar på det skjulte forumet.. Var litt lite action her i det åpne..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow du har virkelig stått påNå har jeg passert 50 post, på et døgnså nå er det bare å vente en mnd, så er jeg klar på det skjulte forumet.. Var litt lite action her i det åpne..
![]()
Må være 50 innlegg inne på dette terminforumet, men det er neppe noe problem i løpet av en måned![]()
Hehe, 50 innlegg går veldig fortJa vakkje det typisk liksom.. Har jo poster all over jeg nå![]()
Satse på detHehe, 50 innlegg går veldig fort![]()
Du har jo nesten en mnd på deg daJa vakkje det typisk liksom.. Har jo poster all over jeg nå![]()
Ja, 50 innlegg klarer vi vel å skravle i løpet av en dupp?Du har jo nesten en mnd på deg dagår fort å få 50
vi får hjelpe deg her
![]()
Hehe nettoppJa, 50 innlegg klarer vi vel å skravle i løpet av en dupp?![]()
Hehe vi får prøve å holde deg litt med selskap "her ute" ogsåDu altså nå kan ikke denne mnd gå fort nok altså... Hehe![]()
Ja det syns jeg virkelig dere skalHehe vi får prøve å holde deg litt med selskap "her ute" også![]()
Skal gjøre mitt besteJa det syns jeg virkelig dere skal) kjedelig å være "alene" her ute, i denne store og ikke minst nye verden
![]()
Og mer kan jeg ikke be omSkal gjøre mitt beste![]()
Skal gjøre mitt beste[/
Heihopp og takker for detHeihopp velkommen hit!![]()