Velkommen til januar 2020, hvem blir den første?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Veldig spent nå på hvem som blir den aller første inn hit med termin i januar! Venter spent. Kan ikke være mange dagene igjen nå?
 
Termin 3 Januar, men kan jo fremdeles gå galt, så krysser fingrene.
Men går det greit så blir det nok KS på meg og da vil jo babyen komme i desember en gang.
Gutten jeg fikk i juli 2018 måtte bli tatt med grad 1 haste snitt, og siden fødselen i 2012 og var komplisert så fikk jeg beskjed om at jeg kan velge ks uten noe som helst protest.
 
Termin ca 9. Januar, men fortsatt tidlig og det er ikke sikkert det går bra. Håper ikke jeg føder mye før termin, vil helst ha januar baby..
 
Termin 10 januar, og er litt panikkslagen over at jeg fant ut så tidlig - den der "hva hvis det går til helvete"stemmen er ganske høy.
Har vært prøver i 1år, og hadde en tidlig SA for et år siden.
Dette er første gang på 1 år at jeg tester positivt igjen, så freaker litt ut:smiley-angelic006
 
Terminen 12.januar,men fortsatt veldig tidlig så krysser alt jeg har for at det skal gå bra  men jeg har troen på at dette går kjempe bra:happy::happy:
 
Preglife sier 16/01, babyverden sier 17/01:joyful:
Nå krysser vi alt vi kan, og håper det går like lett som i fjor:D
 
Termin 20 januar, krysser fingre og tær for at alt går fint. Første gang på 2 år med prøving at jeg har fått positiv test :D
 
Termin 4 januar
 
Back
Topp