Velkommen til alle nye her:)

Tadewi

Flørter med forumet
Har vært litt inaktiv den siste uka, mye jobb og ikke minst har den forbanna kvalmen blitt kasta etter meg. Har ikke orket stort. Null apetitt, og blir selvfølgelig enda mer kvalm pga det. Takk gud for snacksgulerøtter;)

Kjempemoro å se at det er så mange flere her, og trist at noen har måttet forlatt oss. Håper spirene klorer se fast for resten av oss. Jeg går konstant å bekymrer meg, er konstant redd. Det er så slitsomt. Flere som fortsatt tenker mye på det? Håper på noen oppmuntrende ord;);)

Jeg tenker konstant jeg også.
i det siste synes jeg at jeg får mindre og mindre symptomer også, så jeg går jo, i motsetning til deg, å håper på at jeg skal bli litt kvalm :) (selv om jeg innerst inne ikke ønsker å være kvalm ;))

ser vi er mer eller mindre like langt på vei, så vi får håpe at de neste seks ukene går fort slik at ting kanskje blir litt tryggere for oss <3

Håper de neste ukene suser avgårde;) Skal på tidlig UL I uke 12 også, grugleder meg, men håper og satser på se et flott lite nurk;) Skal du på tidlig UL, eller venter du til den ordinære?:) Jeg forbanner denna kvalmen, vil ikke ha den, men litt betryggende også ja;) Krysser fingrene for spirene våre<3

Hei, svarte i en lignende tråd om temaet også, men svarer her også. Er og veldig bekymret. Var kjempe kvalm fram til mandag men nå har det liksom dabbet litt av, håper ikke det betyr at det går galt. Vi skal på tidlig ul i uke 8 (får litt ekstra oppfølging pga vår lange prøve periode). Er tre uker til, men kjenner det kommer til å bli tre lange uker!

Er også veldig bekymret. Har mistet kvalmen og det bekymrer meg litt, selv om det er deilig å ikke være kvalm. Håper bare ikke det betyr noe. Forrige svangerskap så var jeg ikke kvalm, så var forsåvidt ikke så forberedt på at jeg skulle være kvalm, men man lurer jo litt når ting forsvinner.

Har litt stikkesmerter eller hva jeg skal kalle det nede i lysken, og det er vel også tegn eller?

Hei, svarte i en lignende tråd om temaet også, men svarer her også. Er og veldig bekymret. Var kjempe kvalm fram til mandag men nå har det liksom dabbet litt av, håper ikke det betyr at det går galt. Vi skal på tidlig ul i uke 8 (får litt ekstra oppfølging pga vår lange prøve periode). Er tre uker til, men kjenner det kommer til å bli tre lange uker!

Så spennende med tidlig Ul, krysser fingrene for at alt er som det skal:) Jeg har pratet en del med min nærmeste venninne, er jo mye bekymret, og hun sa at hun kunne være skikkelig kvalm den ene dagen og ikke noe den neste igjen. Tydeligvis helt normalt, men skjønner at du er bekymret, er det selv. Ikke mye hjelp i meg, men tenk så moro det blir å se spira om 3 raske uker;)

Er også veldig bekymret. Har mistet kvalmen og det bekymrer meg litt, selv om det er deilig å ikke være kvalm. Håper bare ikke det betyr noe. Forrige svangerskap så var jeg ikke kvalm, så var forsåvidt ikke så forberedt på at jeg skulle være kvalm, men man lurer jo litt når ting forsvinner.

Har litt stikkesmerter eller hva jeg skal kalle det nede i lysken, og det er vel også tegn eller?

Jeg var kvalm frem til ca uke 16-17 forrige gang, hvis jeg husker riktig da;) Stikkesmerter har jeg en del av også, og menssmerter som kommer og går, veldig intenst iblant. Nesten så jeg freaker ut! Men tror nok at det er et godt tegn, vil jeg like tro ihvertfall:):)

Back
Topp