velkommen kjære slaske mage...

Tine_mor

Elsker forumet
Da var slaskemagen på plass. Ingen babykul, men stor nok til at jeg ikke kan gjemme den. Ser rett og slett ut som jeg har spist for mye i et par uker. Noen andre som kjenner seg igjen??? Merker jo folk kikker litt ekstra. Er normalvektig så er merker fort den ekstra humpen!
 
Yes, det har poppet ut hos meg også... Må dra å se på mammaklær denne uken, fordi ola- bukser er for trange rundt midjen... :/ Trodde ikke jeg skulle merke det så tidlig, men... Jaja :0)
 
Japp, den er her også, jeg ser bare ekstra feit ut :( Til tross for at jeg alltid har hatt ganske flat mage... Den var omtrent helt flat før jeg fikk vesla, etter den ble det mer mage men mest hengemage, nå står den ut.. 

jah, og jeg skal bade med min lille familie OG kommende besteforeldre på søndag, kommer de til å fatte mistanke tro? 
 

Er langt ifra alene nei. får jo ikke igjen buksene nesten, enda vekta står som før. Men er jo 5 barnet, så kanskje ikke rart magen viser fortere på oss som har født før:)

Er også helt normalvektig, så det vil nok ikke gå lange tiden før det vil vise:O

 
Haha, slaskemagen er jeg så "heldig" å være velsignet med fra før. Og den ser lik ut som det har gjort den siste tiden :P
 
Ååjada! Har allerede fått spørsmål om det.. Gruuuer meg til babysvømming i dag!!
 
Godt å vite jeg ikke er den eneste med "bilring" ;) thihi
 
Jadda, slaskemage på plass!
 
Back
Topp