Velkommen ammetåken!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Møtte du ammetåken i tiden etter fødselen? De fleste av oss fikk ett besøk av denne tykke tåken som legger seg i hodet vårt og får oss til å gjøre litt rare ting..
Har du en morsom ammetåkehistorie på lur?
 
Var på biblioteket å lånte bøker, la de på taket på bilen å kjørte hjem. Måtte ut å plukke de opp i rundkjøringen ved hovedveien..

Ut å kjørte bil, men kjørte hjem igjen fordi jeg var sikker på jeg hadde bilnøklene hjemme..

Hatt paprika i fryseren..

De fra forrige ammeperiode jeg kommer på
 
Klarte ikke å komme på hvilken farge gresset har (dette var på vinteren). Endte med å google bilder av gress for å finne ut av det.

Åpna døra for dørselger med ene puppen hengende ute på lufting.

Mobilen i kjøleskapet, pålegg i søpla..
 
Var på helgehandel med mannen forrige fredag, så satte jeg mini inni bilen mens han skulle inn med handlevogna. Glemte vell av at han var med for jeg satte meg i bilen å dro uten han :p kom på ganske fort at han var igjen. Haha.
 
Trodde sykepleieren sa at hun skulle gi grønnsåpevann for å roe ned ungen da han ble undersøkt av legen. Trodde det i en uke før jeg fortalte det til mamma og hun sa "SUKKERVANN, Caroline ...."

Trodde også mannen hadde sparket ned ungen bak senga, men han lå trygt i sin egen seng hehehhe...
 
Har to stk som begynte i 1 klasse i år så det blir veldig mye bokstaver og tall om dagen. Hun ene skulle skrive en b, men så ble det diskusjon i mellom de 2 om det var en b eller d. Så kommer mammaen til unnsetning, trodde jeg:p Jeg klarte ikke å huske hvilken bokstav som hver hvilken:eek: måtte skrive alfabetet for å se hvordan b og d skrives!!:eek: hello ammetåke:p
 
Back
Topp