veling..

Lille_gulle

Andre møte med forumet
Lurer på om det er noen som vet om noen bra flaske som man kan bruke til å gi veling med??

har brukt avent sine flaske me 4+ smokk men det funker ikke, får ikke takk i velingsmok til de...

¨'

Bruker du vellingpulver eller bruker du grøtpulver når du lager velling? Grøtpulveret er såpass store i kornene at det er vanskelig å få de igjennom en smokk i noe fall. Vi bruker dr. Browns med 4'er smokk. Da til vellingpulver kjøpt i Sverige.

bruker begge delen, har merket at det går lettere når man bruker vellingblaninga fra sverige... men plages når vi bruker grøtblaninga.... han får jo ikke ut noe da :(

Lille_gulle skrev:
bruker begge delen, har merket at det går lettere når man bruker vellingblaninga fra sverige... men plages når vi bruker grøtblaninga.... han får jo ikke ut noe da :(

Grøt er vel ikke ment å lage velling av nettopp fordi kornene blir for store til å passere gjennom smokken. Men på vellingpulveret fra Sverige funker Dr. Browns og 4'er smokk.

Jeg bruker mam-flasker og X-suttene. Og nå får hun enda tykkere... så da har jeg klippet til sånn så det passer for oss. En saks vil kunne fikse alle sutter. Har klippt til Avent 2 sutter og jeg.. klipper kryss først og så av de tappene så det blir større hull. Funker som gull.

Back
Topp