Velge vikariat eller fast stilling?

K87

Første møte med forumet
Er gravid og nyutdannet, har fått tilbod om to jobbar, den eine eit vikariat fram til februar (har termin i Jan.), den andre er ein fast stilling i kommunen. Lurer på om nokon andre har tatt liknande val, eller kva erfaringar ein har gjort seg med å jobbe i vikariat kontra fast stilling? Usikker på kva eg kal velje, håpar nokon har nokre gode råd :)

K87 skrev:
Er gravid og nyutdannet, har fått tilbod om to jobbar, den eine eit vikariat fram til februar (har termin i Jan.), den andre er ein fast stilling i kommunen. Lurer på om nokon andre har tatt liknande val, eller kva erfaringar ein har gjort seg med å jobbe i vikariat kontra fast stilling? Usikker på kva eg kal velje, håpar nokon har nokre gode råd :)

Jeg ville absolutt valgt fast stilling.. Da vet du at du slipper å stresse med å finne ny jobb i permisjonen, i tillegg vil du da få fulle feriepenger i permisjonen og det er verdt mye!! Om du velger vikariatet vil du få penger fra nav etter vikariatet er slutt og dermed tape en del på det...  Om du ikke trives i jobben kan du selvsagt likevel bruke permisjonen på å finne ny jobb, men da med alle rettighetene som fast ansatt i permisjonen....

Takk for godt svar, synast det er vanskeleg å få full oversikt for tida :).

Back
Topp