Velge sofa

Snooki

Bosatt på Babyverden
Januarskatter 2015
Jeg skal kjøpe meg sofa om en uke, men veit ikke helt hvilken..

Vi har denne: Koster 5100.-

Eller denne: 7570.-
Er denne jeg har tenkt på mest!

MEN så kom jeg over ett bilde på finn.no
Der jeg ser en slik sofa, som over.. å jeg liker IKKE hvordan putene blir seende ut etter den har blitt brukt litt..
Så er veeeeldig usikker igjen.
Ser her:

Ikke qoute bildet, skal ta bort snart[:)]

Noen andre som har Karlstad fra Ikea?
Kan dere si noe om sofan?
Sklir putene? Må du puffe de på plass å riste putene hele tiden?

Er også ett dillemma med penger.. er jo alenemor, så prøver å tenke økonomisk[:D]
Men vil jo ha en jeg blir fornøyd med.
Hvilken ville dere ha valgt?

Den første der tror jeg noen venner av meg har i loftsstuen... den er isåfall veldig liten og trang... Ville heller tatt ikeaen da... og putene kan du jo banke litt innimellom... Eller finn en annen... salg i butikkene[:D]

Syns nr 2 var finest[:)] Den siste likte jeg ikke i det hele tatt, ser ut som den blir fort stygg og nuppete.

ORIGINAL: drun

Syns nr 2 var finest[:)] Den siste likte jeg ikke i det hele tatt, ser ut som den blir fort stygg og nuppete.

Nr 2 og den siste er den samma sofan [&o]

ORIGINAL: Crazy LIny

Kødder du??? OMG!!! Da hadde jeg ikke gått for den hvertfall!!!

ORIGINAL: Crazy LIny

Kødder du??? OMG!!! Da hadde jeg ikke gått for den hvertfall!!!

Nei veit..
Har vært veldig innstilt på sofa nr 2 i 2 mnd nå, men så kom jeg over bilde nr 3 på finn.no nå, å det er jo samma sofa å den ser jo forferdelig ut[&o][&o]
What to dooo??

Noen som kan tipse meg om plasser som selger sofa til en rimelig penge?
Fagmøbler er svindyre [>:]
Å jeg er ikke så flink på å finne butikker..

A-møbler er billig. Ellers lønner det seg å sjekke utstillingsmodellene rundt om kring... selges ofte billig på denne tiden av året!

Back
Topp