Velge forlovere

kingofthehills

Betatt av forumet
Hvor lenge før bryllupet velger/spør man de man kan tenke seg å ha som forlovere om å være det? Skal gifte oss 2013, men døøøør etter å spørre den utvalgte ;) Jo før jo bedre, eller? Hva gjorde dere?

Bare du ikke gjør som en tidligere venninne av meg: Spørre en (meg) om å være forlover 1 1/2 år før bryllupet, for så å ombestemme seg uten å informere den første forloveren. Den perioden jeg var forlover syntes jeg det var superspennende å være med på hele planleggingsfasen i alle fall. Men når i 2013 skal dere gifte dere da?

Fy så dårlig gjort!! Hadde aldri falt meg inn. Noe så UFATTELIG dårlig gjort!  Er 100% sikker på valg av forlover, konen til min bror :) Er ikke før 13 juli, så er jo veldig lenge til.

jeg spurte venninnen min så fort vi hadde bestemt bryllup - hvorfor vente? Jeg valgte min beste venninne og hadde ingen alternativer slik jeg så det, så det ble vel ingen overraskelse for noen

lenemor skrev:
jeg spurte venninnen min så fort vi hadde bestemt bryllup - hvorfor vente? Jeg valgte min beste venninne og hadde ingen alternativer slik jeg så det, så det ble vel ingen overraskelse for noen

Er det jeg også tenker. Hvorfor vente. Men det ER jo 2 år til da, leeenge. Nei, jeg venter ikke jeg :) Ser ingen grunn tl det. Har ingen andre alternativ jeg heller

Vi skal gifte oss i 2013.. 6 juli =)

Jeg har allerede spurt mine forlovere =) <3

Å de gleder seg stort allerede=)

Jeg spurte min forlover med en gang datoen var satt jeg, ca 18 måneder før bryllupet. Og den gangen jeg var forlover ble jeg og spurt med en gang. Er jo koselig å få være med på planleggingen også :)

Takk for svar, jenter! Da spør jeg på mandag, skal være med hun da :) Ja, vi kommer nok til å planlegge i lag, er allerede "begynt". Koselig å drømme seg vekk :)

Back
Topp