Velferdesstaten Norge..

Sings

Betatt av forumet
...
e det mulig å søke velferdsstaten Norge om støtte til bleieforbruket?? Vi har "bare" hatt ti bleieskift te no i dag[8|]
og ikkje ska ho sove heller...

blablabla, litt syt og klag...[:'(]

Tøybleier, sier jeg bare[:D]

men tøybleier går jo opp i vask...altså i forhold til strøm og penger...[8D]

neida, vi e ikkje heilt sikker på ka som har slått ho idag..først trodde vi kanskje at det var tenner, men så hadde mannen min ho på stellebordet og strekte ut føttene og pressa de opp, og himmel og hav det hadde komme mannsfis..
det e liksom ikkje meir enn ei tskjei av mengde i kvar bleie, men ho e jo knall rød på stumpen..

Så no tror vi at det kanskje er yoghurten eg ga ho idag..men det e jo ganske lenge sia det og...
off, nei, det er ikke enkelt med de små..å så e ho så trøtt og vettu, klør i øynene og jespe..
men får vel tenke på de gode stundene, og jippijei, det e flest av de..[:D]

Håper det er forbigående og at det blir bedre snart da[:)]

ORIGINAL: Sings

men tøybleier går jo opp i vask...altså i forhold til strøm og penger...[8D]

neida, vi e ikkje heilt sikker på ka som har slått ho idag..først trodde vi kanskje at det var tenner, men så hadde mannen min ho på stellebordet og strekte ut føttene og pressa de opp, og himmel og hav det hadde komme mannsfis..
det e liksom ikkje meir enn ei tskjei av mengde i kvar bleie, men ho e jo knall rød på stumpen..

Så no tror vi at det kanskje er yoghurten eg ga ho idag..men det e jo ganske lenge sia det og...
off, nei, det er ikke enkelt med de små..å så e ho så trøtt og vettu, klør i øynene og jespe..
men får vel tenke på de gode stundene, og jippijei, det e flest av de..[:D]

Overhodet ikke. Vi fikk dessuten et tilskudd på 1000 kr fra kommunen siden vi bruker tøybleier. [8D]

ORIGINAL: Blondiee

Her byttet vi dobbelt så mange bleier etter vi begynte å gi lillegull fast føde [8|]

Meg og mannen har spøkt med at nå må vi gå over til kun mme igjen [X(]

Samme her... Nå gir jeg masse svisker for å se om dette kan gi mer bæsj per bleie og mindre bleier per dag [;)]

Back
Topp