Noen av dere som plutselig har fått litt sånn konstante murringer rundt denne tiden? Hatt murringer til og fra stort sett hele svangerskapet, men nå er det liksom veldig mye uten pauser i flere timer syns jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg slet veldig med der rundt den tiden. Har det fortsatt av og til... Løper til og fra do for å sjekke. Men er vist normalt i følge lege og jordmor pga utvidelse av livmoren
Jeg hadde også kraftige murringer som varte lenge om gangen på den tiden. Er nå 8+5 og har av og til murringer enda, men ikke like kraftig som i uke 5-6.
Tusen takk for svar Blir jo litt paranoid av å gå gravid, så veldig godt å kunne høre andre sine erfaringer. Gikk liksom fra å være bekymret fordi jeg ikke kjente noe særlig murringer i går, til å bare få tornado med murringer i dag.. sjekker jo såklart som flere av dere andre det dumme dopapiret. Kommer til å bli god på mønsteret på ulike typer dopapir og tror man bør sørge for å ha et mykt etJeg har også hatt det. Roet seg litt nå (7+4) men det kommer og går enda. På det verste så har det vært sånn type sinnsyke menssmerter vondt liksom.