Veldig vondt, skal det være sånn?

Anleggsfrue

Betatt av forumet
Junilykke2018
Er det virkelig slik at det skal være så vondt nå mot slutten? Har hatt ekstreme ryggsmerter, en del mer kynnere og det føles ut som han skal grave seg ut der nede (og det er VONDT det!)?

Har hatt ekstra med kynnere i dag, magen blir steinhard bare jeg reiser meg og fryktelig vondt i ryggen i dag... å sliter til og med å gå på do nå fordi det kjennes ut som om han er på vei ut [emoji23][emoji23]
Flere som har det slik?

Ps (var på kontroll på onsdag, han har lagt seg ned i bekkenet)

Det er mange av oss som har det sånn mot slutten desverre :hug003 Jeg pleier, og ha det kjemp ille selv. Men har det faktisk ikke så gale til nå:joyful:
Jeg har det ikke så gale i korsryggen denne gang så langt i alle fall. 36+6 i dag. Har hatt det intenst på denne tiden i tidligere svangerskap :o
Nå er det kraftige kynnere, og stikking i skrittet når han graver seg ned som er tingen. Har våre innom murringer i ryggen, men det er finslig nå i forhold til tidligere. Magen er tidvis helst støl/øm av mange kynnere da.

Akkurat likt her oghatt det sånn i ett par uker!! Utrolig slitsomt og veldig irriterende at ikke det blir fødsel av det!!:p 38+1 i dag..

Samme her også. Kjennes ut som hun tar et par piruetter der nede.. Må puste meg godt igjennom kynnerne.

Her er det og så vondt at jeg bare vil bli ferdig! Orker absolutt ingenting, får ikke sove på natten og orker ikke mat fordi magen er så uggen :(

Har det akkurat likt og er uke 38 i dag. Har holdt på sån i et par uker.

Jeg har også mye kynnere, men synes ikke de er så vonde. Tror deg er fordi jeg tar magnesium, har lest at det gjør at de blir mindre vonde. Og det stemmer nok, for det hjelper på andre muskelsmerter også. Jeg hadde kjempevondt ved mensen før, og det ble helt borte da jeg begynte å ta magnesium. Også viktig å drikke mye.

Jeg har veldig vondt i symfysen (symfysebekkenløsning). Klarer nesten ikke gå. Og blir veldig sliten av kynnerne selv om de ikke gjør vondt.

Jeg har også mye kynnere, men synes ikke de er så vonde. Tror deg er fordi jeg tar magnesium, har lest at det gjør at de blir mindre vonde. Og det stemmer nok, for det hjelper på andre muskelsmerter også. Jeg hadde kjempevondt ved mensen før, og det ble helt borte da jeg begynte å ta magnesium. Også viktig å drikke mye.

Jeg har veldig vondt i symfysen (symfysebekkenløsning). Klarer nesten ikke gå. Og blir veldig sliten av kynnerne selv om de ikke gjør vondt.
Har masse kynnere, men de har aldri vært vonde. Synes nedpresset er vondt da :wtf:

Jaaa det kalles høygravid, sier bare jeg til meg selv haha.. gleder meg bli ferdig!!

Back
Topp