Veldig vondt nederst i magen

Rugenella

Forelsket i forumet
Jeg har i dag hatt vondt nederst i magen, like over skambeinet. det kjennes som sterke menssmerter og det har kommet og gått i hele dag omtrent. smertene kommer takvis med både kort og lengre mellomrom og jeg kjenner det nedover lårene også når det tar "tak" sånn som det pleier å gjøre når jeg har menssmerter til vanlig, og av og til bak mot korsryggen. jeg har hatt murringer gjennom hele svangerskapet så langt og dette er annerledes enn bare det.

Jeg skal til OUL i morgen heldigvis så jeg kommer selvsagt til å ta det opp med jordmor hvis det ikke har gitt seg til da. jeg har ellers vanlig vannlating og ingen smerter når jeg tisser. men UVI kan jo være vanskelig og oppdage som jeg har forstått det, hvis det skulle være det.

noen som har vært borti det samme før? burde jeg ringe jordmorvakten på sykehuset for å forhøre meg i kveld?
jeg vet liksom ikke hvor alvorlig jeg burde ta det? o_O
 
Nå ska eg ikkje påstå at eg vett ka som skjer med deg, men eg tror ikkje d så gale som du frykte. (håpe hvertfall ikkje d) Eg diskuterte nylig med min lege om di forskjellige små (og litt kraftigere) smertene eg oppleve og hu sa d va heilt vanlig. Hu brukte faktisk ordene "menstruasjonssmerter" [emoji6] Eg hadde venta te i mårå med å ta d opp, men d e jo meg. [emoji5]
 
Ja jeg gjorde som du sa Lykkelig81, og venter til i dag.
smertene vedvarte utover natten også, så jeg la meg med varmepute (rispute). jeg kjenner det litt i dag også, så jeg skal ta det opp med jordmor :)
 
Back
Topp