Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir litt plagsomt på jobb med en del løft. Jobber på småbarns avd og merker godt at ryggen er mye mer sliten nå en før! Skal ta det opp med legenSniker fra nov.
Jeg plagdes med det hele tiden forrige gang, og nå er det tilbake 4+2, det er ikke uvanlig overhode å bli ekstra sliten i ryggen og få vondt. Hvis det er sånn at du plages med å gjøre ting i hverdagen så er det noe annet og må kanskje tas tak i.
Haha, jepp, jobber på småbarnsavdeling nå jeg ogsåBlir litt plagsomt på jobb med en del løft. Jobber på småbarns avd og merker godt at ryggen er mye mer sliten nå en før! Skal ta det opp med legen
Spurte legen om dette sist, og ryggsmerter har ingen sammenheng med det å mistejeg har i ett par dager hatt veldig vondt i ryggen, smertene blir verre utover dagen! Jeg er jo kjemperedd for alt som kan være tegn på ting går galtnoen andre som har vondt i ryggen ?
Blir så glad når jeg leser hvor langt du er på vei, kommer på at Oj, da er jo jeg 10+5 ogSpurte legen om dette sist, og ryggsmerter har ingen sammenheng med det å miste
Og ja, jeg har voldsomme smerter i rygg/bekken fra dag 1, og det gikk bra sist, og er 10+5 nå![]()

Det har heldigvis gitt seg litt og jeg er mye flinkere til å bruke hjelpemidler. Krysser fingre for at det holder seg sånn noen uker til slik at jeg slipper å fortelle det på jobb før uke 12småbarnsavd er virkelig ikke den beste arbeidsplassen for en gravid spesielt hvis man plages litt med ryggen fra før av.. det går an å spørre styrer om tilrettelegging da, det skal de gjøre om det er behov. Da kunne du kanskje ha byttet inn til en storavdeling. Ryggplagene blir ihvertfall sjeldent bedre utover i svangerskapet![]()