veldig vondt i magen...

connie83

Forumet er livet
redd jeg har svangerskap utenfor livmor igjen jeg... for jeg har ganske så vondt, begynte sånn når jeg hadde det utenfor livmor i 2008!!! Uff det vil jeg ikke [&o] krysser fingre og tær for at det IKKE er det!!!!!!!!

Jeg går med mye knip og luft i magen min om dagene, jeg er redd det skal være noe galt men jeg kan ikke tenke sånn hele tiden heller [&o]  Vi får bare krysse fingrene om at alt er greit og at vi får ett nydelig svangerskap med velskapte unger [:)]

blir en del knip pga alt som strekker seg..sånn har jeg også..våkner til tider om natten av dette, men er jo normalt..tenk positivt [;)]

ja hadde det bare vært litt knip så... men det er smerter som går helt bak i ryggen [&o] så er redd spiren ikke sitter der den skal igjen, orker ikke oppleve det flere ganger, for da må jeg opereres osv,, ogaå er det farlig!![:o]

ring legen din! kan ikke gå sånn, blir enda verre når man går og ikke får vite hva det er.

lykke til!!

håper det går bra med deg!! og at babyen er der den skal være:)

tusen takk jenter! skal til legen nå kl 13... ikke at han sikkert kalrer og finne ut av det men!! De burde jo ta det litt alvorlig siden jeg har vært igjennom det før... man kan jo ikke gå med det om det er utenfor!! Kanskje det bare er jeg som er hysterisk også... men har vært igjennom for mye til å ikke ta ting alvorlig!! Er jo ett under at Emilia kom ti denne verden lissom

Jeg ville gått til legen ja.Og de bør jo ta det seriøst. Men alt er sikkert bra![:D] Er lett å bli litt redd for at det kommer til å skje igjen, for vi tenker jo ganske masse på hva som kan gå galt. Krysser fingre og tær for at alt ordner seg.

Back
Topp