Veldig vondt i magen og ryggen :(

tyren86

Forelsket i forumet
I natt våknet jeg og hadde så vondt i magen og i kors ryggen. Venstre siden. Har det enda. Var hos legen og eneste han gjorde var å ta en urinprøve. Den var fin. Så dra han du kan dra på legevakten om det ikke gir seg?? HellO? :/
ænoen fler som har opplevd noe av det samme?

Jeg hadde vondt i korsryggen og på siden av magen i forrige svangerskap, det viste seg å være nyrestein. Men jeg hadde så vondt at jeg knapt klarte å gå, også kasta jeg opp i tillegg...

Tok urinprøve i stad og den viste at det ikke var noe med nyrene. Men dette er veldig vondt og føler jeg ikke ble tatt på alvor. Og da tror ikke samboeren heller at det er noe annet enn at jeg bekymrer meg. Kan jo hende det ikke er noe men vondt er det.

Nyrestein min ble heller ikke oppdaget på urinprøve, den fant de på ultralyd. Fikk du ingen forklaring på hvorfor du kan ha vondt heller? ingen "det kan være, eller det er sikkert bare"? Det er jo for dårlig. Hvis urinprøven er i orden, så må du jo utredes litt nærmere hvis du har så vondt? Ring legevakten og hør med de?

Jeg ville ringt legevakten å hørt med de. Greit å gjøre det siden du er gravid også. Bedre å sjekke en gang for mye:)

like vondt enda. Bare at nå er det hele underlivet og venstre side i ryggen. Kan det være bekkenløsning? fant hjertelyden til lille med dopplven mine så da kan det vel ikke være noe galt med den? Uff..

Har aldri hatt bekkenløsning så jeg kan ikke svare på hvordan det kjennes ut. Kanskje noen andre kan? Er det konstant vondt eller blir det værre ved bevegelse?

like vondt enda. Bare at nå er det hele underlivet og venstre side i ryggen. Kan det være bekkenløsning? fant hjertelyden til lille med dopplven mine så da kan det vel ikke være noe galt med den? Uff..
Har hatt bekkenløsning i alle tre svangerskapene, men aldri hatt smerter i magen! Og ikke så plutselig. Har vondt i bekken, korsrygg og i symfysen. Men ikke magen. Hadde hørt med legen igjen!

Du beskriver de samme smertene som jeg har/har hatt og jeg har urinveisinfeksjon! Da er det vondt på venstre side i magen og bakover i ryggen.. Så be dem teste urinen din en gang til kanskje?
God bedring :)

Har hatt bekkenløsning i alle tre svangerskapene, men aldri hatt smerter i magen! Og ikke så plutselig. Har vondt i bekken, korsrygg og i symfysen. Men ikke magen. Hadde hørt med legen igjen!

Ja våknet i dag med like Vondt. Så må dra til legen i dag og finne ut av det. Er ikke så bekymret for babyen nå som jeg har hørt hjertelyden. Men har jo fortsatt vondt så noe galt må det være

Du beskriver de samme smertene som jeg har/har hatt og jeg har urinveisinfeksjon! Da er det vondt på venstre side i magen og bakover i ryggen.. Så be dem teste urinen din en gang til kanskje?
God bedring :)

ja skal be de teste den i dag på legevakten tenker jeg. tisser jo så mye også.

Tusen takk :)

Back
Topp