Veldig vonde mensenmurringer lignende smerter

Blomsterengen

Andre møte med forumet
I dag har jeg hatt veldig vonde mensenmurrende lignende smerter, tror jeg. Syntes egentlig smertene ligger litt høyre enn bare underlivet, på venstre side. Vurderer egentlig om jeg skal ta paracet for å se om det hjelper. Det har variert litt på hvor vondt det gjør,igjennom dagen. Noen som har erfaring med dette ?

Jeg har hatt mye mensliknende smerter siden uke 36.. er 39+3 i dag.. varierende hvor vondt det er, men vil vel heller si ubehagelig enn vondt.. men nå er jeg vant til VELDIG sterke smerter ved mens da, så karakteriserer det ikke som vondt før jeg blir handlingslammet :P noen dager kjenner jeg ingenting, noen er vonde hele dagen, mens andre kun i perioder.. da jeg nevnte det for jm på kontroll i uke 38 sa hun at det kunne være tegn på at fødsel nærmet seg, men her sitter jeg da.. snart to uker senere og like gravid :P er nok bare modning :)

Ring føden og spør om det er greit at du tar paracet for de type plager akkurat nå.
Jeg husker den dagen jeg gikk i fødsel så satt jeg kjekk og grei i en sofa rundt 4 tiden, holdt på å svime av av "menssmerter" rundt 11tiden, gikk rundt på "venterommet" på sykehuset mellom kl 12 og klokka 0600 med rier (og blødde da konstant) og var i badekar for smertelindring rundt 0800 på morran. Jeg sier ikke at det ikke bare er modning, men du sier at de er vonde, så kan hende ting er i gang :o

Har også kjent på ganske vonde menssmerter i dag. Har hatt murringer i flere uker men i dag er det vondt. Og helt utrolig mangen kynnere. Nå i kveld har jeg hatt 15 i timen[emoji86] håper det betyr at fødsel e like om hjørnet[emoji6]
Men ja, jeg tror du kan ta paracet og se om det hjelper litt[emoji4] er det rier så vil du fort merke at paracet ikke hjelper og at de tar seg opp[emoji4]

Det ga seg faktisk nå.
Så da får jeg prøve på litt søvn. Takk for råd så godt å ha andre å høre med

Kommer litt menssmerter her også.. men gir seg igjen...
vil jo egentlig bare at det skal øke på.. er vel en form for modning...

Håper du får sove godt... [emoji179]

Back
Topp