• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

veldig uventet graviditet...flere?

Tossa

Flørter med forumet
Jeg fikk heeelt sjokk når jeg fant ut dette her! hehe...

Vi hadde sex TO ganger i oktober...TO ganger!!!
så tenkte aldri tanken på at jeg kunne blitt gravid.

sambo var superklar for 2 tette, men ble like overrasket som meg
da han fikk se testen...

prøver å omstille hode mitt på at jeg nå skal bli 2barnsmamma....
sjokket begynner å gå over - og nå bare gleder jeg meg til å få en liten bebis i hus igjen =)

Gratulerer!

Planlagt her, men like gledelig og overraskende når testen viser positiv.
Har du en fra før, hvor gammel er han/hun??

var ikke helt glede med en gang her - var sånn " hjelp! en til? " hehe...
men den er over nå =)

ja jeg har ei jente på 12mnd fra før =)

Her var det helt uventett!! Jeg levde herens glade dager i de helgene som var jeg
Var vel en dag jeg oppdaget av mensen kansje, kansje, var en uke forsein. Men la ikke så mye i det. Så var jeg og ei vennine i en klesbutikk og da jeg skulle prøve en kjole eller no det var da jeg så blodårene mine på brystkassa. Ja, ja.... var nesten ikke vits å teste seg.

Men nå gleder vi oss vilt til magetrollet kommer ut!!!

nomore skrev:
her e sønnen min 3 mnd gammel og jeg er gravid på nytt.. :-p så gaanske uventet graviditet her!

oi..hehe, ja den var vel enda mer uventet enn min ! =)

Tossa skrev:

nomore skrev:
her e sønnen min 3 mnd gammel og jeg er gravid på nytt.. :-p så gaanske uventet graviditet her!

oi..hehe, ja den var vel enda mer uventet enn min ! =)

Ja det kan man trygt si.. går det her bra, så er det ett nytt juli-baby på oss ;-D

Her va også en uventa graviditet. her gikk jeg på P-plastret og putselig uteble mensen så kan jo si man va i sjokk ja hehe. Men har no valgt og beholde å man gleder seg kjempe masse. har to jenter på 13 og 6 år så det blir jo litt sprang i mellom dem. Men det her e den siste for min del :) men ønske deg lykke til :)

Ble ganske overrasket her og.
Gikk og ventet på mensen, og regnet med den kom til slutt. Men dagene gikk.
Tok test dagen før julebord for å være sikker, og jammen var den positiv!!
Ble ikke drikking da nei. Men bestilte noen mojitos uten alkohol, slik at de andre ikke skulle få mistanke. Fungerte suverent :)

jeg har en liten tass på 6mnd så var ikke helt planlagt, men jeg har hatt veldig lyst på 2 tette. så håper det her går bra nå da:)

vi hadde ikke planlagt helt enda. Men i dag var det plutselig en positiv test. 4+1 ;) har en liten prins på straks 16 mnd, så da blir det akkurat 2 år mellom dem. Håper det går fint, fortsatt litt i sjokk begge to!! Lykke til til alle sammen, det var nok meningen at vi bare ble gravid uplanlagt. De ville vel så gjerne komme til oss da :)

btw, noen som kan hjelpe meg med å få vekk det store blanke feltet etter innleggene mine? Hvor gjør jeg noe med det? nå skulle jeg hatt en ticker til da? hmmm, vanskelige greier!

Tossa skrev:
var ikke helt glede med en gang her - var sånn " hjelp! en til? " hehe...
men den er over nå =)

ja jeg har ei jente på 12mnd fra før =)

Hehe, akkurat den følelsen der har jeg kjent litt på de første ukene; "Herregud, hva er det egentlig vi har gitt oss ut på...?!?".

Back
Topp