veldig ustabilt kropp!!

• Trådstarter Trådstarter
  • Opprettet Opprettet

Guest
hei!

jeg sluttet på p-pillen mandag 7 mai (skulle begynne på sukkerpillen da) fikk mensen tosdag 10 mai. i følge en el-kalkulator med 28 dagers syklus skulle jeg evt ha eggløsning torsdag 24. vi hadde seg i og rundt denne datoen. tirsdag 29 mai fikk jeg veldig vondt i og rundt området hvor begge egglederene var. (stikkinger) dette varte i tre-firedager og endte med veldig tykk, hvit geleaktig utflod hele lørdagen. ingen lukt! var helt fin i magen etter dette, helt til tirsdag 5 juni, har siden dette hatt noe stikkinger og murringer, helst på venstre side.

jeg er nå på dag 34 i sykkusen og ingen mens. Har testet tre positive el-tester :/ , og mange negative g-tester. Er ofte svimmelg, spes når jeg reiser meg, kroppen er helt på tur! nesten besvimt i dusjen, veldig trøtt! sover til vanlig veldig dårlig, men sover SVÆRT godt nå.

kan det være kroppen min reagerer på noe homonelt siden pille slutt, eller kan jeg faktisk være gravid tross negative tester? Kan jeg få sjekket dette på noen måte hos legen min, eller bare vente og se? er mamma til en liten gutt på 1.5 år, og er mye alene med han pga pappen er vekkreist på jobb.. føler meg ikke konfortabel med svimmelhet rundt han! er redd jeg går i bakken flere ganger!

Back
Topp