Veldig usikker på hva som blir «rett»

Det er også en ting som surrer i bakhodet mitt, sjelden at folk klarer holde tett. Det er en klassiker at noen barn får nyss og sprer det :p

Hadde mareritt om at moren hans skrev det på Facebook i natt :joyful:
Sant det! Familien hans bor heldigvis på andre siden av landet, så tror jeg er trygg der. Det rulla derimot raskt i familien hans. Han sa det vel egentlig bare til morra først, før hun sprakk ballongen videre .. :banghead:
 
Hadde mareritt om at moren hans skrev det på Facebook i natt :joyful:
Sant det! Familien hans bor heldigvis på andre siden av landet, så tror jeg er trygg der. Det rulla derimot raskt i familien hans. Han sa det vel egentlig bare til morra først, før hun sprakk ballongen videre .. :banghead:

Svigermor ville ikke sagt det videre direkte, men hun LYYYYSER i mørket når hun vet en hemmelighet, det er egentlig litt søtt :lurk
 
Svigermor kan ikke holde på en hemmelighet, så hun får ikke vite det på noen uker [emoji23][emoji87] Men mannen har fått fortelle det til svigerfar, han holder deg for seg selv. [emoji173]️
 
Svigermor klarte ikke å holde tett sist, så det er en av grunnene til at jeg nå er 12 uker, og vi fortsatt ikke har sagt noe til familiene våre :p
 
Back
Topp