Hei folkens!
Er det flere som har vært gravide før som opplever ekstremt ulike svangerskap? Sist gang hadde jeg hyperemesis og var rett og slett sikkerlig dårlig fra uke 6. Hadde vonde magekramper, hovene bryster og generelt mye symptomer.
Denne gangen har jeg hatt en dag med skikkelig kvalme i uke 4. Vært sliten, men det kan også henge sammen med at vi har hatt ekstremt mange baller i luften en periode.
Setter jo veldig pris på å ikke være kvalm, men har samtidig en stor bekymring for at noe er galt. Hadde vært veldig betryggende å høre fra andre som har opplevd veldig ulike svangerskap, men at alt har vært/ er bra.
På forhånd takk
Er det flere som har vært gravide før som opplever ekstremt ulike svangerskap? Sist gang hadde jeg hyperemesis og var rett og slett sikkerlig dårlig fra uke 6. Hadde vonde magekramper, hovene bryster og generelt mye symptomer.
Denne gangen har jeg hatt en dag med skikkelig kvalme i uke 4. Vært sliten, men det kan også henge sammen med at vi har hatt ekstremt mange baller i luften en periode.
Setter jo veldig pris på å ikke være kvalm, men har samtidig en stor bekymring for at noe er galt. Hadde vært veldig betryggende å høre fra andre som har opplevd veldig ulike svangerskap, men at alt har vært/ er bra.
På forhånd takk

men jeg vet om flere som har hatt veldig ulike svangerskap! Jeg levde i håpet om å bli en av dem
Har du vært på tul? Ellers er jo kanskje det noe som kunne være betryggende for deg? Jeg skjønner veldig godt at det blir mye tanker når man hadde et hg svangerskap sist så jeg skal absolutt ikke komme her og si at du bare må nyte det, men som sagt kjenner jeg mange som har født flotte friske unger etter sykt forskjellige graviditeter
jeg prøver å nyte det at jeg faktisk kan leve "normalt" som gravid for første gang, men spørs om jeg må ta meg en tur på ultralyd så jeg greier å slappe av med det