Veldig ubehagelig innvendig nedentil :S

Hmm... vet ikke rett og slett. Fikk sånn innvendig ultralyd forrige uke og det var litt ubehagelig men ikke vondt. Kam være at du bare er øm der nede? Ligger barnet veldig langt ned i bekkenet kanskje? Det å kam gi ubehag og vondt i lengden da.

Det er jo mye innvendig press fra vekta på babyen og morkaka. Kan rett og slett være ømhet i slimhinnene av dette tenker jeg

Det er vanlig at det blir ømt og vondt innvendig mot slutten, og du må jo absolutt merke det mer enn oss andre siden du bærer mer. Jeg har aldri hatt problemer med vaginale undersøkelser før, men på den siste ultralyden for to uker siden var det ganske ubehagelig. Ikke direkte vondt, men helt på grensen.

Det er kjempe vondt. Tok det jo frem til uke 34, og det var stor forskjell på hvem som gjorde det.. Noen ganger hadde jeg bare lyst til å grine for det var så vondt, mens andre ganger merket jeg så vidt til den.

Jeg har det ikke særlig behagelig der nede. Nå tar jeg bare utvendig ul, men kan jo hende de vil ta innvendig når jeg skal til fredag.

Det er kjempe vondt. Tok det jo frem til uke 34, og det var stor forskjell på hvem som gjorde det.. Noen ganger hadde jeg bare lyst til å grine for det var så vondt, mens andre ganger merket jeg så vidt til den.

Konklusjonen jeg trekker fra alle sine svar er at det da sannsynligvis er pga vekta fra barna, strekk, press etc, som gjør at det er så himla ubehagelig. Fikk det liksom bekrefta av deg, Ros1, siden du også bærer på tvillinger ;) Takk for svar!

Back
Topp