Veldig trøtt veldig tidlig??

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Eg er 3+4 og eg ekstremt trøtt!! Har klart å pante flasker og sette deig til julebrød, men er heilt utslitt nå. Har 6 åringen min heime fra skulen idag med hoste og feber, så er litt ekstra å gjøre her i huset idag.
 
Eg er 3+4 og eg ekstremt trøtt!! Har klart å pante flasker og sette deig til julebrød, men er heilt utslitt nå. Har 6 åringen min heime fra skulen idag med hoste og feber, så er litt ekstra å gjøre her i huset idag.
Jeg er 3+5 i dag og har allerede vært trøtt siden før helga. Sovner på sofaen hele tiden. Så regner med at det er normalt! :)
 
Jeg og er så trøtt. Helt forferdelig!
Våkner tidlig om morgenen og sover skikkelig tidlig om kvelden :p Akkurat sånn var jeg med førstemann også!
 
Helt enig. Jeg sovner med en gang jeg legger meg ned på sofaen og sover generelt mye mer. Nå sitter jeg på jobben og er så trøtt. Ikke kan jeg drikke kaffe for å holde meg våken heller.
 
Høres kjent ut (selv om jeg har kommet bittelitt lengre enn dere), Før uke 4 visste jeg ikke om det selv engang, så da tenkte jeg ikke noe videre over trøtthetsnivået :)
 
Husker når jeg var rundt uke 3 (7+4nå) var jeg veldig trøtt. Spilte ingen rolle hvor tidlig jeg la meg på kvelden heller hvor mange timer jeg sovner.
 
Jeg har blitt ekstremt trøtt nå, etter uke 7. Helt slått ut. Håper på bedre tider snart :)

Noen blir sikkert trøtte tidligere også!
 
Back
Topp