Veldig tidlig ultralyd, så ikke noe annet enn fortykka slimhinner

lamelia

Flørter med forumet
Er så sliten....
Mannen vil ikke ha spiren jeg bærer på som jeg har sagt tidligere i en tråd, men jeg vil. I dag var vi hos min gyn på sykehuset.
Der snakket vi og jeg har egentlig bestemt at jeg vil ha barnet. Mannen min har tenkt tanken at om jeg skulle beholdt det ville han gå ifra meg. Men han sier at ikke sikkert han ville... Så gråt i går for det og i nesten hele dag. Vi har to barn og jeg ønsker meg veldig dette her.
Men så tok vi en ultralyd og han så fortykket slimhinner, men ingen egg. Jeg blødde så vidt da han tok ut aparatet, men ikke noe mere.
Han mener at jeg kanskje har mistet det, eller gravid utenfor livmoren eller såppas kort på vei at det ikke syntes. 
Utifra mensen termin er jeg 5+4, mens utifra eggløsning(samleie) er jeg 4+5. eller 5+1
Han burde jo sett noe :(
Skal tilbake på onsdag
Har hatt vondt i ryggen i to uker, og det var derfor jeg tenkte jeg var gravid for får vondt i ryggen hver gang jeg gjør noe som de forrige svangerskapene. Har såvidt fått såre bryster.

Gråter og gråter,
Håper det går bra med dere

Krysser fingrene for at du er kortere enn du tror og at det hele går fint. Håper virkelig at han tar til vett og støtter deg i valget. Skal krysse fingrene for deg <3

Huff.. ikke noen enkel situasjon.. Håper mannen din snur seg i meningen..

Når det er sagt. Utifra samleie.. husk at sædceller kan leve 5-6 dager og du kan ikke vite sikkert akkurat når eggløsning er, eller du kan ha hatt flere eggløsninger. Når testa du positivt? Har også vært til tidlig fordi det ikke ser ut som det skal.. Og legen sa det er mye man vet, men det er også mye man ikke vet om befruktning og tidlig graviditet. Og det kan også gå i dvale (som er min eneste mulighet for at dette skal gå bra) Skulle egentlig vært 8 uker nå. Hadde en liten blødning forrige helg og smerter og ble sjekka. Blødningen kom fra livmorhalsen, men stoppa etter få dager og var veldig liten. Smertene fant de ingen grunn til. Det de så, da skulle jeg vært 6+6, var en fostersekk på 4 mm. Noen dager tidligere ville de ikke sett noe i det hele tatt sannsynligvis. 5 dager senere hadde det vokst til 11 mm fostersekk med plommesekk men fortsatt ingen baby. Det er også helt normalt å ikke se baby på den størrelsen, den kan gjemme seg bak plommesekken eller den er bare millimeterstor og da syns den ikke. Ofte kan man ikke se noe særlig før uke 6+ sa gynekologen til meg. Og mine mål stemmer ikke med min beregning og vet nøyaktig når det må ha skjedd. Ble lit langt dette men poenget var... Så ikke mist håpet enda.. Det er så mye som kan skje! Hvis du for eksempel er 4+5, men tar høyde for at sædcellene kan ha levd i 6 dager, kan du være bare 3+6.. Men nå vet ikke jeg når du testa positivt da.. Krysser fingrene for deg!

Søsteren min og jeg var gravide samtidig sist. Med en ukes mellomrom. Da jeg såvidt så et lite tikkende hjerete, så hun kun fortykket livmor og antydning til noe spalting. Satser på at dere ser mer neste gang. :) Og håper dere finner ut av det. :)

Ønsker deg alt godt Lamelia. Håper det ordner seg for både deg og mannen din og i forhold til svangerskapet iløpet kort tid.
Sender noen gode tanker.

Lykke til <3

Tusen takk alle sammen :)
Testet med den billigste testen på apoteket først på morran på mandag. Da gav den en svak svak strek. Senere på dagen kjøpte jeg clear blue sin der sto det at jeg var 1-2 uker på vei. Så håper at han ser noe positivt på onsdag og at jeg er kortere på vei. Jeg hadde sex 17 og 20 feb. Før det hadde vi opphold på 10 dager. Så hadde vi også sex den 2 mars, men det blir nok for sent tror jeg...
Vi får se,, Takk

Back
Topp