Veldig tidlig tegn på graviditet?

Solstråla94

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Lurer på det er flere her som kjenner kroppen sin såpass godt at du har skjønt at du var gravid tidlig? Typ rundt 3+0?

Hvordan merket dere det? Har vært gjennom prøving i ca. 4 1/2 år tidligere så det er ingen tvil om at man kan bli lurt av kroppen, men likevel var de noe annerledes de to gangene jeg har vært gravid tidligere. Spent på prøving av nummer 3 nå :cool: :nailbiting:
 
Jeg har hvertfall hatt en anelse om det fra veldig tidlig, typ 5-6 dpo så har jeg begynt å merke ting og fått en sterk mistanke. Som regel har den stemt ☺️ jeg er av typen som også merker godt når egget slipper så kjenner godt det som foregår inne i buken hehe, og blir veldig fort påvirket av hormonendringer. Første jeg har merket har vært stikk i livmor, mye murringer, litt ømme bryst og lett kvalme pluss livlige drømmer.

Masse lykke til med prøvingen!! ❤️☺️
 
Jeg mistenkte at jeg var gravid før IKM. Og fikk enda større mistanke når jeg 8DPO fikk voldsomme murringer og andre symptomer. Jeg har aldri til vanlig særlig med symptomer i luteal fase og merket at noe var annerledes. Hvilepulsen min var også en god del høyere og fitness klokken min ga beskjed om at noe var "unormalt" :laughing002
 
Back
Topp