Veldig tett om natta

Malina84

Glad i forumet
Lillesnupp har alltid vært tett i nesa om natta, må opp flere ganger og dryppe mm/saltvann og få ut gugget..
Men han er veldig tett, og det virker som om det ligger mye slim som vi ikke får ut. Dette påvirker jo nattasøvnen til oss alle, og han blir veldig urolig om natta. Er litt tett om dagen også, men det er ikke så ille. Han snorker også avåtil.
Vi har hevet senga, lufter godt, sover med vinduet oppe, og drypper før legging.

Jeg har nevt dette på hver kontroll vi har vært på, men får til svar at det er helt normalt.
men så husker jeg at det var ei her inne som hadde fått henvisning pga dette, hvem og hva var det?
Skal på 6-mnd kontroll neste uke, og da vil jeg kreve at dette blir skikkelig sjekket!

Jeg vet ikke om dette er normalt eller noe, og det var ikke jeg som hadde fått henvisning.
Men har dere prøvd å heve hodeende på senga...
Snuppa har også hatt veldig tett nese om natta, men etter vi heva hodeende hennes, har hun hatt så vidt litte granne noen netter bare [:D] Vi stabla bøker under bena på senga [;)]

Vet ikke om det hjelper for dere, men har dere ikke prøvd, kan det jo være vært et forsøk [;)]

Vi har samme problemet her... [&o] Må opp om natten og fjerne store slimklyser i nesa, men om dagen går det helt fint. Mistenker at han blir tettere pga ull eller varme... Han blir jo ikke tett når han sover ute om dagen..[8|]

Lille Marius har også vært mer tett enn ikke tett siden han kom til verden, varier veldig! Men d er ganske normalt. Så lenge gutten din får i seg mat uten å stanse ogg for å gispe etter pusten så skal d ikke være noe galt. Jeg krevde å å få d sjekket jeg også for jeg var møkkalei snørr[:'(][:'(][:'(] Mamma er leder på barneavd på sjukehuset her og har gått å pratet med overlegene om snørr-problemet vårt som jeg går og maser om, og alle sier det samme. De anbefaler selvsagt bare saltvann og hevet sengeende, men jeg klarte å lure til meg litt rhinox når d var på d verste for at vi alle skulle få en god nattesøvn [;)] Lykke til på kontrollen ihvertfall[:)]

Emil var også sånn.. frem til 4 mnd ca... nå er det bra ... etter å ha hevet sengen
men du har jo skrevet at dere har gjort det... går nok snart over! god bedring!!

ORIGINAL: Malina84

Lillesnupp har alltid vært tett i nesa om natta, må opp flere ganger og dryppe mm/saltvann og få ut gugget..
Men han er veldig tett, og det virker som om det ligger mye slim som vi ikke får ut. Dette påvirker jo nattasøvnen til oss alle, og han blir veldig urolig om natta. Er litt tett om dagen også, men det er ikke så ille. Han snorker også avåtil.
Vi har hevet senga, lufter godt, sover med vinduet oppe, og drypper før legging.

Jeg har nevt dette på hver kontroll vi har vært på, men får til svar at det er helt normalt.
men så husker jeg at det var ei her inne som hadde fått henvisning pga dette, hvem og hva var det?
Skal på 6-mnd kontroll neste uke, og da vil jeg kreve at dette blir skikkelig sjekket!

det var meg som fikk henv . til ønh. pga av det samme problemet hos jonas emil.
har fått time 28juni[:)]

ORIGINAL: 4 blå hjerter

ORIGINAL: Malina84

det var meg som fikk henv . til ønh. pga av det samme problemet hos jonas emil.
har fått time 28juni[:)]

hvordan gikk du frem for å få det? [:)]

jeg forklarte legen hvordan han var og att vi hadde prøvd alle rådene, så sa jeg att jeg  ville hun skulle henvise han til ønh-spes.
legen gjorde det da...forklarte også att jeg ikke klarte å amme han pga han var så tett.

Back
Topp