Veldig tørst!

La Cigogne

Flørter med forumet
Noen som kan gi en forklaring på hvorfor jeg er så tørst?
Inatt drakk jeg sikkert to liter vann og jeg må drikke et par-tre glass hver time.
Sikkert noe som kroppen må skille ut.
Har noen erfart dette selv?

ja, var sikkert 5 ganger inatt.[&:]

Enkelte får svangerskaps- diabetes når de går gravide..
Vanlig symptom på dette er ekstremt tørst..

Ta deg en tur til legen å sjekk..

Det er bra du drikker mye, jeg er altfor dårlig til å drikke..

Klem

Jeg er forferdelig tørst når jeg våkner om natten og om morgenen, men drikker nok for lite utover dagen for da er jeg ikke tørst i det hele tatt.

ORIGINAL: Labben

Jeg er forferdelig tørst når jeg våkner om natten og om morgenen, men drikker nok for lite utover dagen for da er jeg ikke tørst i det hele tatt.

Hei Labben og Steinbukken,
jeg tror nok jeg er i Labbens tilfelle, selv om symptomene minner om diabetes.
Men jeg tok urinprøve for to dager siden, da var den ok.
[:o]

I mitt første svangerskap drakk jeg så mye vann at jeg var bekymra. [:o] Hadde med meg vannflaska over alt og på natta drakk jeg kjempe masse. Ble testet for sukkersyke og alt, men de fant ingenting. Skulle vel bare være sånn. Begynner å kjenne anntydninger igjen til denne tørsten.. [&:] Og det er ikke særlig behagelig. Kunne styrte en halvliter vann ned på en gang jeg, men det hjalp liksom ikke..

Eg drikker mykje meir nå enn det eg gjorde før eg var gravid. Når eg går ute så har eg alltid ein vannflaske i vesken[:D]

hei schnuppa og karialana,
godt å høre at det gikk bra for dere.
uff, nå må jeg bort å drikke litt mer.[>:]

Bare man drikker vann når man er tørst så, ellers tror jeg man blir enda tørstere.. Drikk med måte.. [:)][:D]

Back
Topp