Veldig tørst!

Jetten

Flørter med forumet
Hele tiden.. Fler som er det? Er det vanlig? Jeg var ikke det forige svangerskap. Nå er jeg tørst hele tiden og det er ikke likt meg. Har aldri vært spesielt flink til å drikke mye.

Ja har hørt at noen blir det.. Jeg blir mer akutt tørst! 

Når jeg først kjenner det så må jeg har FORT! Akkurat som under ammingen.. hehe

Ok :) Takk for svar. Da vet jeg at det kan ha en sammenheng med graviditeten. Var ikke klar over det.. Og så kjente jeg meg ikke helt igjen.

Ingen svangerskap er lik, og om det er veldig forskjellig fra sist, så kan du faktisk tenke litt på gutt! =) 

(går ut ifra at du har jente siden hun har rosa klær i tickeren din! :) )

He he ja.. Jeg har en liten jente... Veldig rart det der for jentefølelsen har gått over til veldig guttefølelse. Og denne gangen visste jeg at jeg var gravid lenge før jeg skulle ha mensen. Spennende :)

Hermansinmamma skrev:
Det var jeg i forrige svangerskap, begynte etter passert 12 uker og det var svangerskaps diabetes:-(

Huff da.. ble du fulgt nøye opp da? Håper ikke det er det jeg utvikler. Men det ville kanskje ikke kommet så tidlig uansett? Er jo bare uke 5 nå..

Men er slett ikke sikkert det er det. Tviler i grunn på at slikt blir utviklet så tidlig. Men om du er bekymret så er det jo bare å ta kontakt med lege/jordmor å høre med dem og eventuelt ta en urinprøve:-) mye rart som foregår i kroppene og hodene våres nå om dagen, og det er jo veldig individuelt Åssen vi reagerer:-). Men ikke uroe deg, for å drikke litt ekstra vann har ingen vondt av :-)

Back
Topp