Veldig svak..

Skal ta test så lenge ikke tr viser tegn til sin ankomst[emoji6][emoji1303]

Nå skjønner jeg ingen ting, testen jeg tok i dag er fortsatt veldig svak!
Og når jeg trente i dag fikk jeg brått det jeg trodde var mens, men det var friskt blod, og det er over nå[emoji848] Ikke hatt noe vondt heller..

Nå skjønner jeg ingen ting, testen jeg tok i dag er fortsatt veldig svak!
Og når jeg trente i dag fikk jeg brått det jeg trodde var mens, men det var friskt blod, og det er over nå[emoji848] Ikke hatt noe vondt heller..

Kan det være festeblødning?

Kan det være festeblødning?

Hadde ikke det med junior, men kan vel ikke se bort i fra det heller, for pleier ikke være sånn når jeg har mensen. Får se an i noen dager, kommer det ikke mer, så tar jeg en ny test[emoji4]

Hadde ikke det med junior, men kan vel ikke se bort i fra det heller, for pleier ikke være sånn når jeg har mensen. Får se an i noen dager, kommer det ikke mer, så tar jeg en ny test[emoji4]

Men hvilken dag forventer du mens?

Jeg har ikke hatt festeblødning de to tidligere graviditetene, men fikk litt blødning denne gangen!

Det er det jeg er litt usikker på, vært ustabilt siden jeg tok ut spiralen 12 mai[emoji29]

Skulle nok brukt sånne el tester skjønner jeg.. Men om jeg regner riktig skal tr komme innen mandag[emoji848]

Det er det jeg er litt usikker på, vært ustabilt siden jeg tok ut spiralen 12 mai[emoji29]

Aaaah! Skjønner.. krysser fingrene og håper det er en liten spire som klamrer seg fast inni der[emoji173]️[emoji16]

Aaaah! Skjønner.. krysser fingrene og håper det er en liten spire som klamrer seg fast inni der[emoji173]️[emoji16]

Det hadde vært stas, junior er klar for å bli storebror[emoji7] Og han er født i april, så hadde vært greit om di slapp å ha bursdag samtidig eventuelt[emoji87][emoji85]

Hvordan går det?

Back
Topp