Veldig svak.....

Tri

Blir kjent med forumet
Veldig svak positiv test er vel uansett en positiv test????? Såvidt jeg ser krysset, men jeg ser det!!!!! Tørr jeg å bli glad???? Ca 9-11 dpo tror jeg, er da ca 3+4

gratulere og velkommen inn til oss

Takk for det:) må nok ta noen tester til for å slå meg til ro... :) Kan jo også gå galt, er så tidlig, men skal prøve å tenke positivt. Er bare så vondt hvis det går galt som for en mnd siden da jeg hadde sa....

Kanskje jeg var litt kjapp med å bli glad.... Nå var clear blue digital negativ.... Bare 3 timer siden sist jeg var på do, kan det fortsatt være håp? Bare det er for tidlig? Jeg håper jo det..... Den første testen var jo med morgenurin og bare såvidt jeg såg krysset....

Noen som har opplevd det samme?

Dytter

Føler med deg. Det samme opplevde jeg. Tok strimmeltest og fikk svak, svak strek ( nesten så man måtte legge godviljen til for å se den) Men strek er strek, sies det. Dagen etter tok jeg en ny strimmeltest som var like svak. Så tok jeg en RFSU som viste negativ. Ble skikkelig skuffa, men er nå 6 +1 :-) Så er jo håp da tenker jeg. Lykke til!emoticon

Takk for svar snuppatuppa:) hvor mange dager gikk det da før du fikk en positiv test igjen?

Det gikk 1 dag. (dagen etter ikm) Da tok jeg en clearblue digital og en strimmeltest. Strimmeltesten var svak fortsatt da. 

"ikke gravid" på dig.test i dag, så nå får jeg bare vente og se om ikke mensen kommer....:( er syklus dag 28 i dag, har fortsatt et lite håp....

"ikke gravid" på dig.test i dag, så nå får jeg bare vente og se om ikke mensen kommer....:( er syklus dag 28 i dag, har fortsatt et lite håp....

Back
Topp