Veldig svak strek 8dpo? Bfn 9dpo

S

SaraB181

Guest
Hei damer

Jeg var 8 dpo i går og mener jeg så en veeeeldig svak strek på morgentesten men våger ikke å tro på det. Kjøpte en CB ultratidlig og testa igjen i dag 9dpo og den var negativ.
Jeg har ømme bryst, kramper siden 5dpo, er oppblåst og hadde lett diaré i dag.

Kan noen se streken fra i går eller er det bare meg? Og hvorfor er den borte i dag isåfall? :/
 
Hei damer

Jeg var 8 dpo i går og mener jeg så en veeeeldig svak strek på morgentesten men våger ikke å tro på det. Kjøpte en CB ultratidlig og testa igjen i dag 9dpo og den var negativ.
Jeg har ømme bryst, kramper siden 5dpo, er oppblåst og hadde lett diaré i dag.

Kan noen se streken fra i går eller er det bare meg? Og hvorfor er den borte i dag isåfall? :/
Ser ikke noe bilde?
 
Åh nei, jeg ser at det ikke kom noe bilde nei :laughing002 tror ikke jeg skjønner helt hvordan jeg gjør det heller, huff.

Men, har noen opplevd svak linje også bfn? Hva kan det være? Vet jeg bør vente litt og prøve igjen, men det krever en tålmodighet jeg ikke har :blackeye:
 
Det kan være en skyggestrek/falsk strek du fikk i går, MEN det kn likegjerne også være at du ikke fikk tatt konsentrert nok urin i dag.
Hvis du er like gæren som meg, og noen andre her inne, så tester du både på morgenurin og typ 4timers ettermiddag/kveldsurin. Noen får mer utslag på kveld enn morgen gitt at mn har holdt seg en stund :)
Du har nå gjestebruker, hvis du opprettet en bruker så skal det hvertfall være mulig å laste opp bilde her.
 
Back
Topp