Veldig stille her inne

SiljeV

Betatt av forumet
Er det fordi alle har gått over til hemmelig?
Har ikke satt meg inn I hva som må til for komme inn der... men syns det er ganske tafatt her inne vertfall!

Er ganske rolig der også! Folk må bare bidra så blir det mer action [emoji4]

For tiden har jeg ikke all verdens energi til å respondere på alt :p

Like stille på skjult også. For min del er jeg u så dårlig form enda, ikke engeri til å se på tlf engang. Håper det gir seg snart siden er i uke 13 på søndag [emoji4]

• Liker
Reactions: SMD
De burde jo få fiksa den appen. Sykt tungvint på mobil å bruke nettleser. :(

Er nesten mer stilt på hemmelig syns jeg. For men del er jeg dårlig og har lite energi, og prioriterer heller å bruke energien på lillegutt. Regner med formen til de fleste begynner å bli bedre snart, og at det da blir mer aktivitet:)

Synes det skjer litt her inne med både dagbøker og skravletråder og diverse! [emoji846]

Jeg kjenner også at det går på dagsformen hvor mye jeg svarer og sånt. Men aktiviteten svinger og det blir nok enda mer å prate om utover når det har vært oul og man kjenner liv og ikke minst fødselen nærmer seg [emoji6]

Er så kjipt at appen ikke funker... blir slitsomt å sjekke forumet med alle problemene...

Pluss formen kunne vært bedre...

Jeg er her og føler meg litt ensom. Men har fullt opp på dagtid titter innom fra mobil innimellom da

Blir ikke like ofte jeg sjekker forumet som før, pga appen virker ikke. Så må bruke data hver gang jeg skal innpå, veldig tungvindt og ikke hver dag jeg bruker dataen...

Dere kan jo bruke nettleser fra mobilen, jeg har alltid gjort det og det er ikke noe problem.

Jeg er enig at det er stille her men du kan jo bidra selv og ikke bare kalle det tafatt ;)

Back
Topp