VELDIG spent på morgendagen!

rosaeple

Blir kjent med forumet
Hallo :) Imorgen er det tid på UL igjen. Er da 9+1. Var på UL i uke 7, pga en blødning ( som jeg forsovidt har litt av ennå) Men da sa legen at alt så bra ut og vi så hjerte! Men hun sa også det at det kunne være to der inne, jeg så godt hvor hun mente! Så ut som det prøvde og skjule seg en fostersekk bak den andre. Så derfor blir det super super spennende og dra dit i morgen!!! :):) Jeg syns jo det hadde vært artig med to jeg da ;) Noen andre her inne som har fått den samme beskjeden som meg??

Oi, oi! Spennende da! :-) Jeg har ikke vært på UL enda. Venter på innkalling til ordinær UL. Men det er tvillinger i min familie (har søsken som er tvillinger, og min morfar har tvillingsøsken) så jeg er arvelig disponert, kan man si! (Jeg håper det bare er en, jeg da... ;)

så spennende at du klarer og vente :):) Ja jeg vil ha to, men ikke samboeren min ;)

Så spennende da :) jeg er veldig glad for at jeg  bare venter 1, tror det hadde blitt fryktelig slitsomt med tvillinger når jeg har en fra før. Men veldig bra at det så fint ut på første UL da. Lykke på UL i dag/morgen

Lykke til i morgen :-) 

oj så spennende da. Masse lykke til i mårå.

Det blir spennende!! Masse lykke til:)

Masse masse lykke til!
Jeg fikk samme beskjed på første ul (vært på 4 til nå), MEN heldigvis var det bare en

Er litt forskjell på 1 og 2 ja :D Masse lykke til!

Oooooi :D håper det er to, aprilgjengen trenger tvillinger ;) hihihi. Lykke til!!! :D

Oi så spennende! :) Lykke til!
Også må du huske å oppdatere oss så fort du vet noe! :)

det skal jeg gjøre :):) Har time 09.30 i morgen!

Lykke til:D Har vi termin på samme dag?:) Jeg var også på ul i uke 7 og skal igjen nå om en time og er 9 uker i dag, helt nervevark jeg,hehe:D
Håper det dukker opp 2 spirer på skjermen din<3 Jeg har mest sannsynlig mistet en tvilling, hatt endel blødninger og de har sett en lomme som mest sannsynlig hadde vært liten spire:(
Men veldig spent på hva de ser i dag og håper at jeg hvertfall ser ett bankende hjertet i dag:)

Så spennede . jeg har en viss sjanse for å få det siden mormor fikk tvillinger , også har ho tvillingsøstre , også har tanta mi trillinger . legen har søkt om tidlig ul siden jeg er i faresonen , men spørs om jeg får det ( har fått avslag på det grunnlaget før ) . tror jeg bestiller privat hvis jeg ikke får . håper det bare er |1 inni der da , siden vi har 3 unger fra før fra 3 år og nedover

jeg har også hatt blødninger, så er jo ikke umulig jeg og har mistet en? Men har ikke hatt noe vondt da!! Åssen gikk UL idag??? :):) Skjønner at du bare håper på en, 5barn kan jo bli i det meste laget :)

jeg har også hatt blødninger, så er jo ikke umulig jeg og har mistet en? Men har ikke hatt noe vondt da!! Åssen gikk UL idag??? :):) Skjønner at du bare håper på en, 5barn kan jo bli i det meste laget :)

da har jeg vært på min første svanerskapskontroll :)
Det gikk superdupert!

Tok utvendig UL og hjerte slo som bare det =)
Det er nok bare en der inne( dessverre) men får være gla for den man får <3<3

Skal på neste kontroll om 4uker, og da ser vi nok armer og bein =)

Er sååå gla det gikk bra idag!!
Og ang de blødningene, så kunne hun ikke se hvor de kom fra denne gangen, så jeg HÅPER det er iferd med og gi seg!

da har jeg vært på min første svanerskapskontroll :)
Det gikk superdupert!

Tok utvendig UL og hjerte slo som bare det =)
Det er nok bare en der inne( dessverre) men får være gla for den man får <3<3

Skal på neste kontroll om 4uker, og da ser vi nok armer og bein =)

Er sååå gla det gikk bra idag!!
Og ang de blødningene, så kunne hun ikke se hvor de kom fra denne gangen, så jeg HÅPER det er iferd med og gi seg!

Så gode nyheter!! Gleder meg til jeg skal få smugtitte på den lille min også, men det blir nok ikke før på ordinær ul. Håper blødningene dine gir seg nå!

Back
Topp