Veldig sliten...

AlexandraOgAngelica

Glad i forumet
Flere som er skikkelig trøtte og slitne for tiden??? Føler meg som en vandrendes zombie og har bare lyst å sove hele tiden..ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... Sover dårlig i tillegg hver eneste natt, maur i bena, bebisen vekker meg, blæren må tømmes sånn ca 6 ganger og jeg er varm..

Bu-hu..

Ja, dagene er ganske slitsomme for tiden...... [&:]

Jeg sover veldig dårlig på natta pga bekkenet. Vondt å ligge på siden og ryggen, og umulig å ligge på magen + den tisseflyinga [8|] [:'(]

Jeg har de siste 2-3 ukene hatt noen dager hvor trøttheten kan komme helt plutselig over meg. Da MÅ jeg bare sove litt, eller så stryker jeg med tror jeg......

Ja, jeg sovner nesten hvor som helst.. Nesten så jeg klarer å slå mine gamle rekord fra mine fuktige dager som partyløve. [;)] Fast luren på fryseboksen blir nok vanskelig å få til når jeg tenker meg om....[8|] Eller kanskje ikke..??

ORIGINAL: Ønsker seg en liten

Flere som er skikkelig trøtte og slitne for tiden??? Føler meg som en vandrendes zombie og har bare lyst å sove hele tiden..ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... Sover dårlig i tillegg hver eneste natt, maur i bena, bebisen vekker meg, blæren må tømmes sånn ca 6 ganger og jeg er varm..

Bu-hu..

Yepp! Akkurat sånn er det her også! Og om man slenger på en mann som snorker noe innmari, så er frustrasjonen og insomniaen maximal [:o]
Håper at du (og alle andre som sliter) får en riktig god og lang natts søvn.

sover godt ca annehver natt, og dårlig de andre.
så er jeg somregel tidlig oppe annehver morgen og.
men er så plaga med urolige ben og leddsmerter at jeg holder på å spenne i stykker senga og det som er i den[&:][:'(][:@]

har hatt det flere ganger om dagen den siste mnd...
maur ja.. føles sånn.
en varm dusj lindrer ca en halv time, så er det påanigjen...
(sånn det letta litt på den irritasjonen.)

Sover som regel godt om natta, men våkner så alt for tidlig på morran. Ganske trøtt store perioder gjennom dagen, men det er umulig å få sove. Klarer det bare ikke. Ellers så skal jeg ikke klage så veldig mye på formen. Fortsatt litt kvalm og kaster opp, men det er så lite nå at det overlever jeg.
Også de hoftene da...Som plutselig bare bestemmer seg for at de ikke vil mere. Å da er det gjort. Men...Bare 9 uker igjen nå, så satser jeg på at det meste går over [:)]

Bu-hu..

signerer denne. har det akkurat likedan[&:]

Back
Topp