veldig skiftende matlyst..

Vesten

Forumet er livet
Eg masa til meg en pose tortilla chips m ostesmak da eg va på butikken tidligere idag..nå ligger den der på benken og byr meg ganske imot-

Har også 2-3 pålegg i kjøleskapet som eg insisterte på å kjøpe , men ombestemte meg etterpå----

sambo seie eg begynne å bli dyr i drift ..

Jeg har det også sånn! Var på butikken i dag og handlet litt av hvert potetgull, dipp og sjokolade så jeg bare måtta ha!, men det ligger bare på kjøkkenbenken nå!
Jeg kan gå fra å være stappmett til akutt sulten på noen sekunder, det er litt sprøtt! Da tar jeg bare det nærmeste og enkleste jeg finner i munnen :) Hjelpes :p

høres kjent ut ;) mannen min blir oppgitt når han skal lage middag. så fort lukta kommer så kan det by meg imot. jaja håper de skjønner det er for en periode. ;)

Jeg elsker ribbe, men da mannen lagde det til meg for to uker siden måtte jeg ut av huset fordi jeg ble så kvalm av lukten!:p denne uken var lukten derimot ikke noe problem!:)

Samme her. Kan kjenne at jeg er ekstremt sulten, men tanken på mat og spesiellt lukten av mat gjør at jeg brekker meg.. Mannen har veldig lyst på pinnekjøtt, og det kunne jeg også tenkt meg. Allikevel 3 timers damping med matlukt i hele huset gjør at jeg blir kvalm av tanken..Har også kjøpt inne en del som har gått rett i søpla..

Jeg har bakt supermye konfekt i helga og noen julekaker, men ikke smakt på noe av det fordi jeg blir uggen av det. Det er en liten fordel med skiftende matlyst. Hadde jeg vært som vanlig så hadde det ikke vært igjen noe til jul :P

Hihi... Ett svært vanlig å vel kjent problem det der gitt. Står på butikken å har løst på alt mulig å når jeg kommer hjæm vil jeg ikke ha noe. Hvitost som jeg vanligvis elsker kan dette huse bare drite i å åpne brekker meg bare av lukten. Å alle søtsaker som jeg liker til vanlig ligger pent å venter på meg i skapet ja

Vesten skrev:
Eg masa til meg en pose tortilla chips m ostesmak da eg va på butikken tidligere idag..nå ligger den der på benken og byr meg ganske imot-

Har også 2-3 pålegg i kjøleskapet som eg insisterte på å kjøpe , men ombestemte meg etterpå----

sambo seie eg begynne å bli dyr i drift ..

ÅRH! då e ikkje eg aleina! ;) herremann så tragisk! har kjøpt masse "god" mat, så rett og slett byr meg imot.
Forresten- HELE kjøleskapet syns eg lukter ekkel mat når eg åpner det.
Fikk så voldsomt lyst på fenalår en dag eg handlet, og kjøpte et helt lår.... men klarer ikkje å røre det ;) hehe
Dette er jo håpløst! kvalmen er nesten vekke, men matlysten ser ikkje ut til å bedre seg... for eg vil jo egentlig ha mat, det ser ivertfall godt ;) hehe

Kjenne meg igjen... Maste om at mannen skulle kjøpe salte kjeks og saltstenger osv, ikkje rørt d uten om å åpna å lagt d fint i fra meg, på lørdag ville han lage ribbe siden faren som bor i tailand kom for å spise men klarer ikkje tanken på det selv om det er noe av det beste etter pinnekjøtt ;) men kvalmen og sulten kommer og går... Begynner å bli dritt lei nå... Spiser nesten bare frukt og knekkebrød...

Uff ja, kjenner meg igjen. Jeg kan klare å lage mat, for så når vi setter oss for å spise får jeg ikke ned en eneste bit. Svinger voldsomt mellom sult og kvalme. Må spise ofte for å prøve å holde det i sjakk.

Back
Topp