N
neledam
Guest
Dette blir nesten bare verre og verre. Jeg kan ikke gå inn på rommet der mini sover uten at ho våkner. Kan ikke sove i vogn, da våkner hun hvis en ful kvitrer, noen går forbi osv. Så hun sover alltid i senga si. Problemet er at jeg må gjennom soverommet for å komme inn på badet! Dvs, jeg kan ikke gå på do mens ho sover, ikke dusje, ikke ordne meg osv.
Det er heldigvis bare på dagtid hun er så sensetiv ovenfor lyder, på kvelden sover hun tungt. Men det begynner å irritere meg at jeg ikke kan tisse når jeg må!!
Jeg passa alltid på å ha litt lyd rundt henne når hun sov når hun var helt nyfødt men brått så gikk det ikke.
Går det ann å venne henne til lyder? Hvordan?
Hun er også i våken tilstand veldig var på lyder. Kan begynne å hyle bare noen nyser, skvetter når biler kjører forbi osv..
Det er heldigvis bare på dagtid hun er så sensetiv ovenfor lyder, på kvelden sover hun tungt. Men det begynner å irritere meg at jeg ikke kan tisse når jeg må!!
Jeg passa alltid på å ha litt lyd rundt henne når hun sov når hun var helt nyfødt men brått så gikk det ikke.
Går det ann å venne henne til lyder? Hvordan?
Hun er også i våken tilstand veldig var på lyder. Kan begynne å hyle bare noen nyser, skvetter når biler kjører forbi osv..