Mariellee
Blir kjent med forumet
Hei! Nå skulle jeg hatt mensen for 6/7 dager siden men ingen tegn til den.. skulle ha eggløsning rundt 12-15 februar og jeg fikk ganske sterke streker på eggløsningstestene.. nå er jeg ca 1 uke på overtid, ingen tegn til mensen og superpositive eggløsningstester.. både jeg og samboer syns vi skimter svake streker på graviditetstestene, men klarer ikke å se om det er skyggestrek eller babystrek.. det jeg lurer på er om eggløsningen kan være forsinket og at jeg har eggløsning nå, eller kan jeg være gravid og at jeg tester positivt veldig sent? Hadde en syklus før jul der jeg ikke fikk mensen på 2 måneder så er redd det skjer nå igjen slik at det blir vanskelig med prøvingen..
Er det noen som har opplevd å ha eggløsning veldig sent eller vært gravid og testet positivt etter forventet mens? Jeg blir sååå forvirret! Vet at jeg bare må vente å se, men greit å få høre om andre erfaringer
Er det noen som har opplevd å ha eggløsning veldig sent eller vært gravid og testet positivt etter forventet mens? Jeg blir sååå forvirret! Vet at jeg bare må vente å se, men greit å få høre om andre erfaringer

Svaret får du nok innen kort tid 
ikke noe sterkere strek på graviditetstesten idag, så får bare vente noen dager å se hva som skjer