Veldig redusert

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Urh.. hadde masse kynnere/ lette rier fra kl 20:00-04:00 i natt, fikk sove litt innimellom. Sov så en del etter dette, og når jeg våknet var jeg så ekstremt redusert. Kvalm, slakk og det kjennnes ut som om det er syre i hele mageområdet. Noen som har vært sånn ved start av fødsel?
Riene forsvant igjen, usikker på om de kommer tilbake eller hva, kjennes egentlig bare ut som om jeg er blitt syk nå, enda det umulig kan være tilfelle da jeg har vært inne og borte fra andre de siste 8 ukene omtrent..
Kan dette være starten på fødselen, eller er det lite sansynlig siden alt stoppet opp untatt formen?

Min jordmor sa at latensfasen (fra 0-4cm) kan utarte seg slik du beskriver over. At man har uregelmessige rier/sterke kynnere en natt/kveld, og så dabber det av for så å ta seg opp igjen litt senere! Dette kan visst for førstegangsfødende dra over flere dager, så det er viktig å hvile godt når riene dabber av! :)

Blir spennende å følge med om det snart blir fødsel på deg! Lykke til :Heartred

Min jordmor sa at latensfasen (fra 0-4cm) kan utarte seg slik du beskriver over. At man har uregelmessige rier/sterke kynnere en natt/kveld, og så dabber det av for så å ta seg opp igjen litt senere! Dette kan visst for førstegangsfødende dra over flere dager, så det er viktig å hvile godt når riene dabber av! :)

Blir spennende å følge med om det snart blir fødsel på deg! Lykke til :Heartred

Åh spennende altså! har et håp om at han skal vente til tirsdag(i tilfelle sykehuset letter litt på restriksjoner), samtidig som jeg har rimelig lyst at han skal komme nå :p spennende å se om det kanskje blir enda mer i kveld! tusen takk :Heartbigred

Åh spennende altså! har et håp om at han skal vente til tirsdag(i tilfelle sykehuset letter litt på restriksjoner), samtidig som jeg har rimelig lyst at han skal komme nå :p spennende å se om det kanskje blir enda mer i kveld! tusen takk :Heartbigred
Jeg gikk sånn i 6 dager med eldste før det ble ordentlig gang på det. Det var hver natt og innimellom på dagtid. Til slutt ble jeg så sliten og lei at jeg dro til føden for å få en sovetablett. Skulle reise hjem igjen men da ville en jordmor sjekke ståa før vi dro, da viste det seg at jeg hadde 5 cm. fikk fødestue men det var fortsatt helt uregelmessig og «svakt» (hvertfall i forhold til hvor vondt det ble etterhvert ;-) ). Da røsket di og dro og tok vannet. Kan se for meg jeg lett kunne gått slik hjemme i i hvertfall ett døgn til uten at det hadde startet «ordentlig» hvis de ikke hadde tatt vannet.

Back
Topp