Veldig redd!

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Føler flere å flere symptomer bare forsvinner.

Er så redd det ikke skal være liv inni der. I begynnelsen hadde jeg ekstemt sult, halsbrann og mye murringer. Var oppblåst og sliten.

Nå kjenner jeg litt murringer og stikking på kvelden og puppene er mer såre på kvelden men ikke på dagtid. Jeg har Matlyst igjen og føler meg ikke så slapp og sliten som jeg har gjort. Er jo bare 6+3 i dag. Kan vel ikke slippe så billig unna så tidlig.

Er skikkelig bekymra for at noe er galt! Klarer virkelig ikke slappe av.

Desember 2014

Bruker App

Nå er dette første gangen jeg er gravid og symptomene mine er forskjellige for hver dag som går. Mamma spurte hvordan svangerskapet er for kroppen min og hun kunne ikke relatere, hun hadde det helt som normalt begge svangerskapene. Hun hadde knapt symptomer på at hun var gravid annet en uteblitt mens.

Prøv å ikke bekymre deg, dersom det er noe galt så er det ikke noe du klarer å gjøre med det, men det kan også være helt fint der. Vi er utrolig overbeskyttende og hypokondere når det kommer til den lille i magen, jeg kjenner mye på det selv. Ta hjelp i dem rundt deg, snakk om det for det verste er at vi kan gjøre kroppen så stresset at vi selv fremprovoserer det vi er redd skal skje. Snakk med foreldre, lege, mannen, venner, skriv her med oss på forumet osv. Jeg har veldig godt av det iallefall, det er forferdelig å bekymre seg og prøve å passe på en liten man ikke en gang kan holde i hendene.

Skjønner deg helt og holdent, vi må huske å ta vare på oss selv :) <3

Det går nok litt opp og ned vil jeg tro.. Jeg har også hatt av og på med symptomer, nå har jeg akkurat fått den forbaska kvalmen, men utover det har jeg vært av og på med symptomer.. Er nok ingenting å bekymre seg for, selv om jeg vet det er mye lettere sagt en gjort :)

Eg er i veke 8 +4 og har ikkje andre symptom enn vonde pupper og trøtt og avogtil litt halsbrann.....litt uggen av og til om eg gløymer å ete.....og så må eg opp minst ein gong for natta på do......så trur nok det går bra med deg og....går jo an å ta ein clearblue med ukeindikator viser den 2-3 eller 3+ er alt som det skal vere....berre hugs at den viser veker sidan befruktning ikkje sidan siste mens

Har ikke hatt så mye symptomer jeg heller før nå. Nå er jeg 7+2 å kvalmen er her for fult. På kontrollen i går fikk jeg vite at det er gjerne fra uke 7 man kjenner det.

Tusen takk for mye gode svar :)
Blir så redd for alt mulig at det er helt håpløst til tider. Aldri trodd det skulle vær som dette. Tenkte jeg skulle glede meg og kose meg. Men istede er det bare mye tenker og frykt hele tiden.

I går var puppene så såre at jeg ikke kunne røre ved dem. I dag er de bare litt ømme.

Vet at damene i min familie ikke har vært kjempe dårlige de heller når de har vært gravide. Bare slappe, trøtte og slikt. Så får bare tro på at det er det som skjer her også. Så lenge jeg ikke blør og har krymper så må jeg bare prøve å puste og slappe av.

Men langt fra lett det der!

Desember 2014

Bruker App

Ja, jeg har også fått kvalmen som et lynnedslag på dagen 7+0 tidligere...spent på hvordan det blir nå! Støtter de som oppfordrer til å ta test med ukeindikator. Får jo håpe du rett og slett kan få et godt og lett svangerskap! Lykke til:-)

Det samme skjedde med meg da jeg var ca. 6 uker. Puppene ble mye mindre ømme og er det fortsatt. Men for to dager siden fikk jeg se et bankende hjerte og et foster i storform, så ikke noe å bekymre seg for :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Tusen takk for fine svar, blir helt rørt her jo ❤️

Var veldig avslappa helt frem til jeg skulle ta på bh og det ikke gjorde særlig vondt. Panikk!!

Men da skal jeg jeg bare prøve å holde ut og håpe jeg får hennvisning 6 mai til ul. Så jeg også kan få sett en livlig liten krabat inni der :)

Desember 2014

Bruker App

Snu tankegangen litt vennen.

Hadde det vært noe galt så hadde kroppen din sagt i fra med store smerter, blod og gjerne feber.
Det er nemlig svært sjelden "ingen symptomer" betyr noe negativt.
Du er heldig som er i knallgod form :)

Har heller ikke mange symptomer :) Det er de puppene, men det varierer veldig fra dag til dag hvor ømme de er :) Og nå bruker jeg så mye energi på å fungere som vanlig i praksis at jeg er helt utslitt når jeg kommer hjem og sover mye :)

Hos meg har det gått veldig opp og ned. Fra flere symptomer noen dager til ingen andre dager igjen. Jeg prøver å trøste meg med at vi er flere som har det sånn, så da er det normalt, selv om jeg må innrømme at jeg blir bekymret når jeg har det "for lett" men er 8+1 nå. Så nå er jeg kvalm hver kveld. Og er ikke akkurat koselig det heller. Så jeg vil si som de andre, nyt det :)

Back
Topp