I går var vi ute på en lang biltur, har de siste dagene vært plaget med litt brun utflod og hadde et annet innlegg om dette. Der fikk jeg som svar at det ikke var noe å bekymre seg for så lenge det ikke var friskt blod. Vi stoppet på en bensinstasjon slik at jeg kunne gå på toalettet og da kom det noen dråper friskt blod ut og det var også en del på papiret. Hadde også litt smerter i magen. Etter dette måtte jeg stoppe på alle bensinstasjonene får å se om det kom mer, men det stoppet opp og kom ikke mer friskt blod bare litt brunaktig utflod igjen. I dag har både utfloden og blødningene stoppet helt opp. Kan det ha vært en spontanabort? I mitt forrige svangerskap hadde jeg en SA, og da hadde jeg mange blødninger i lang tid og store smerter. Da bare rant blodet ut i strie strømmer, men slik var det ikke i nærheten av nå. Blødde ikke gjennom klærne eller noe. Men er allikevel nervøs, kan det ha vært en SA? Eller begynnelsen på en? Har noen andre opplevd noe lignende som kan berolige meg litt?