Veldig redd i dag:(

Hvite Roser

Andre møte med forumet
Er 6+1 i dag. Var på arbei fra kl.10 i dag og klokken 11 begynte jeg å få smerter helt nederst i magen.
Minte meg sterkt om mensensmerter:(
Etter en stund ble jeg også veldig svimmel, mistet nestn hørselen (hørte bare piping) og så bare hvitt..
Har aldri vært så nær å besvime før.
Ble så svett at det rant av meg da jeg holdt på å besvime!
Måtte bare sitte på gulvet en stund før det gikk over, det var veldig skummelt.
Etterpå skalv jeg og måtte bare komme meg hjem. Har fortsatt vondt nederst i magen
og er livredd for at det er en abort som kommer. Har ikke begynt å blø enda..
Nå ligger jeg bare på sofaen og venter på at det skal gå over eller bli verre.

Kan man ha sterke menssmerter uten at det blir abort?

Uff da så ekkel opplevelse...

Men ja, det går absolutt an å ha sterke menssmerter uten at dette er en abort. Så lenge det ikke kommer blod så er det et godt tegn.. :) Kroppen gjennomgår mange nye ting nå, og reaksjonen din kan være så mangt. Ta dagen på sofaen og slapp av. Dette kommer til å gå helt fint. ❤❤

God klem fra meg!

Ikke sikkert det er noen trøst, men jeg hadde sånne opplevelser mange ganger sist jeg var gravid. Skikkelig ekkelt. Legen sa det var helt vanlig og at det mest sannsynlig var blodtrykksfall. Håper du føler deg bedre snart igjen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

*sniker litt fra februar*
Dette opplevde jeg i første trimester. Helt forferdelig, holdt på å svime av, og følte meg forferdelig dårlig. Fikk også vondt i magen. Fikk komme inn på den lokale legevakten, de mente jeg hadde hatt et synkopeanfall (nestenbesvimelse), og at det kom til å gå bra med meg, i og med at det gikk over. Kombinasjonen lite mat, lite drikke, lummert vær osv var alle ting som kunne spille inn på dette her.

Krysser fingrene for at smertene avtar og at formen blir bedre snart!

Takk for gode svar:)
Har et håp om at dette går bra, det er fortsatt ikke kommet noe blod.
Har vært gravid 2 ganger før og aldri hatt slike smerter i magen.
Føles ikke sånn som når det er smerter for at det vokser, føles mer som nedpress med menssmerter.

Du hadde nok bare ett skikkelig blodtrykksfall og kanskje mage/fordøyelsesbesvær. Hadde mye sånt i starten jeg også. Akutt mageknip og veldig svimmel.

Ikke noe hyggelig å ha vondt, og være uvitende om alt er i orden eller ikke.
Håper du føler deg bedre snart <3

huff håper det går litt bedre med deg :/ masse god bedring <3

Håper det går bedre med deg nå <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan går det med deg i dag Hvite Roser? ❤

Huff, ekkel opplevelse. Jeg ville også foreslått blodtrykksfall - vet mange gravide er veldig svimmel. Hvordan går det i dag? ♥ Krysser fingrene for at det er noe forbigående! :-)

Hei! Nå har jeg ikke vondt lenger :-) var vondt i hele går så lå bare på sofaen.
Er jo bra det ikke er vondt lenger, men jeg syns det er rart at jeg skulle få så vondt uten en grunn.
Kan jo hende den ikke lever lenger.. må vell bare vente til uke 10-12 når første svangerskapskontroll kommer
og håpe de finner hjertelyden.
Har heldigvis ikke kommet noe blod :-)

Livmoren strekker seg og det skjer mabge forandringer der nede. Det er nornalt å kjenne litt nå og da, variasjonen på hvor vondt er så forskjell fra person til person. Krysser fingrene for deg, at du ikke har blødd er bare gode tegn :-)

Back
Topp