Veldig redd, hjelp?

Jeg opplever også dette i perioder, det er nok helt normalt da det skjer store ting der nede :) Hos meg blir murringene verre når jeg har mye luft og når jeg har treg mage. Så nå holder jeg meg helt unna mat jeg ikke tåler (er laktoseintolerant) og prøver å få i meg fiberrik mat. Er du veldig bekymret så ville jeg kanskje bestilt tul. Bekymringene dine kan gjøre at murringene blir verre fordi du kjenner etter de hele tiden. Jeg håper og tror at alt er som det skal hos deg :)
 
Jeg skjønner at du er bekymret, men murringer er i utgangspunktet vanlig. Sterke smerter, spesielt om du blør i tillegg, er tegn på at noe kan være galt, men også da kan alt gå helt fint. Hvis du går rundt og er veldig bekymret ville jeg bestilt tul for å roe nervene. I tillegg er det veldig koselig å se den lille på skjermen. Sjansen for at noe er galt minker for hver dag :) håper alt går bra med deg og mageboeren!
 
Murringer er helt normalt. Og det er helt utrolig hva man kjenner på når man først starter å kjenne etter. Prøv å ta det rolig, selv om jeg vet det ikke alltid er så lett. :rolleyes:
 
Back
Topp