Veldig rar graviditetstest...

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Er det noen her som har opplevd å ta en test hvor testen først ble to veldig sterke streker, så ble det skyggestrek etterpå? Tror muligens jeg er gravid, men er ikke helt sikker.. :/ noen som har erfaring med dette? Hadde sa den 22. Okt, sluttet å blø etter 1 uke. Da var jeg 6 uker på veg. Alt blødde ut og legen testet og fant ut at alt var kommet ut. I det siste har jeg følt meg småkvalm og hatt halsbrann til tider og veldig lyst på sursild.. pluss at jeg har vært mektig trøtt.. men ikke noe ømme bryster. Men om jeg er gravid så er jeg nok ikke så langt på veg. Men vanskelig å vite etter sa :)

Vedlegg

• 1416872163783.jpg
    1416872163783.jpg
    54,8 KB · Visninger: 96
  • 1416872186732.jpg
    1416872186732.jpg
    68,6 KB · Visninger: 97
Ja tenkte å gjøre det i morgen :) men er det bare meg eller er det en veldig svak skyggestrek der??

Vanskelig å se på bildet, men om jeg ser godt etter ser jeg kanskje antydninger til en strek:) di testene jeg har tatt har vert veldig svakt positiv. Og for meg er dette veldig nytt, så jeg stolte ikke på at di var positiv før jeg fikk det bekrefta med en digital :) hehe

Lykke til med ny test ;)

Sjekka den igjen nå, og da var den enda tydeligere :) får bare ta en ny i morgen og se hva som skjer :) takk for svar folkens! :D
Les bruksanvisningen og kun les av testen innenfor riktig tidsrom. Du skal vente x antall minutter før du leser av og den er kun gyldig i en viss tid. Dette varierer fra testmerke til testmerke så les bruksanvisningen.

Jeg ville tatt en ny ja. Og ikke les av før du skal. Er normalt at det kan komme rosa når vinduet fylles med urin. Men at den blir hvit etterpå.

Back
Topp