Gutten min på 13 mnd er fortsatt veldig glad i puppen. Han vil ha den foran vanlig mat. De dagene jeg har fri kan han be om pupp opp til 10 ganger. Jeg prøver å tilby vanlig mat først, men han spiser ikke. De dagene jeg er på jobb og mannen er hjemme med han så spiser han minimalt iløpet av dagen, og er nesten hysterisk etter melk når jeg kommer hjem. Da vil han helst henge der til leggetid, hvis ikke vi går ut eller avleder han på en annen måte.
Er det uheldig for han å få så mye melk og sise så lite av annen mat? Tips og råd for hvordan dette kan snues? Hadde han bare spist vanlig mat så skulle jeg nektet han melk, men han vil jo ikke spise. Og ja vi har tilbudt alt mulig og prøvet å avlede han fra puppen. jeg synes fortsatt det er koselig å amme han, og har tenkt å amme han til han er 2 år. Men kunne godt trappet ned til max 2 ganger om dagen....
Er det uheldig for han å få så mye melk og sise så lite av annen mat? Tips og råd for hvordan dette kan snues? Hadde han bare spist vanlig mat så skulle jeg nektet han melk, men han vil jo ikke spise. Og ja vi har tilbudt alt mulig og prøvet å avlede han fra puppen. jeg synes fortsatt det er koselig å amme han, og har tenkt å amme han til han er 2 år. Men kunne godt trappet ned til max 2 ganger om dagen....