Veldig nysgjerrig!

Kvadespile

Forelsket i forumet
Litt av en tid på døgnet detta, men måtte bare skrive med en gang. Jeg har et spørsmål til de som enten har barn fra før eller kjent noe mer bevegelse:
Jeg hadde den fornemmelsen av bobler eller som om det kilte i magen for et par uker siden, men så har det vært stille siden. Men i stad kjentes det ut som et lite dytt på en måte! Kjempemerkelig! Jeg har ofte kjent pulsen min der osv, og det kjentes helt forskjellig fra det..

Kan det ha vært babyen??

så langt som du er på vei så skal du ikke se bort i fra at det kan være babyen. har kjent slikt jeg og i det siste. uansett så er det nok ikke lenge til før du kan kjennedet på utsiden og. og det skal jeg love deg er det kjekkeste:) så jeg tror at det kan være din lille spire som er begynt svakt med å gi deg tegn.

Det høres veldig ut som babyen, ja! Så gøy! [:D]

Åh, så gøy! For jeg har lurt litt siden jeg egentlig ikke hadde kjent noe som helst på et par uker. Men da står det mest sannsynlig bra til inni der, da :)

Jepp, en liten dytt høres ut som bebissen, ja! [:D]

Jeg er utrolig nysgjerrig på hvordan det kjennes ut når han/hun sparker enda lenger uti graviditeten :) Spennende!

ORIGINAL: Delirious

Det høres veldig ut som babyen, ja! Så gøy! [:D]

gleder meg selv til å merke den lille[:D]

det er nok babyen ja :) jeg har kjent masse sånne dytt. og har konkludert med at det ikke kan være noe annet enn babyen som sier ifra han h*n har det bra derinne :)

Back
Topp