Veldig nysgjerrig og trenger tips om utdanning

Silje1982

Forumet er livet
Hei jenter[:)]

Hvilke utdanning har dere jenter?[:)] Er det kjekt det dere gjør/har gjort?[:)] Kan dere fortelle om studiet? Var det vanskelig? Jeg er så nysgjerrig og har nok tusen spørsmål[:D]

Jeg er utdannet advokatsekretær og har det egentlig fint der[:)] Folkene er fantastiske, kjekke arbeidstider, grei lønn og alt så det er egentlig ikke noe jeg stresser med[:)] Men så er det jo det at jeg leker med tanken på å prøve noe nytt også[:)] Hadde jo vært kjekt kanskje. Ser for meg mye stress og eksamen og styr og med 2 unger i tillegg, men leker med tanken. Noen sosionomer her? Så litt kjekt ut det også[:)] Har til og med vært innom tanken med barnevern. Hadde vært kjekt og holdt på med noe innen idrett også kanskje og kosthold eller noe. Hehe.. jeg er åpen for veldig mye ser dere og nå babler jeg i vei[:D] Men hvis dere vil fortelle om hva dere har gjort/gjør så er det veldig kjekt[:)]

Takk jenter[:)]

Da er du en kreativ dame du viblirsnart5[:)][:)] Det er ikke jeg da[8D][:D] Tror jeg er mer praktisk anlagt[:)] Jeg også hadde allmenn og så det året på advokatsekretær. Er bare fortsatt nysgjerrig. Merkelig det der. Akkurat så jeg liksom ikke har slått meg til ro enda. Men så har jeg ikke lyst på en jobb med dårlige arbeidstider osv[8D][:)] Så jeg må velge litt etter det også. Og så har jeg ikke lyst til å flytte vekk[8D]

Da jeg gikk på vernepleien var det mange som hadde små barn og noen gikk også gravide underveis. Det gikk helt fint. På deltid var det også endel som hadde barnevogn med på forelesning. En klassevenninne hadde muntlig avsluttende eksamen 3 dager etter fødsel og det og gikk helt fint. Hadde bare med babisen.

MEN som vernepleier er det mye turnusjobbing da og det er jo ikke alltid så enkelt å kombinere med småtroll har jeg hørt[:D]